#1 Skrevet Juni 1, 2008 Har litt problem med ladetrykket på Rs2`en og tenkte eg skulle ta å skifte N75 ventilen. Men kva skal eg bytte den mot? Er vel originalt K ventilar som står på denne såvidt eg har forstått. Skal eg bytte ut med den samme K`en eller er der andre eg bør gå for? Hjelp Mottas Med Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2008 bomp Lure fortsatt på kva eg skal bytte denne ut med.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2008 Original ville nå jeg valgt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2008 Original ville nå jeg valgt.. Der K . ikkje sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2008 034 906 283 K iflg albumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2008 034 906 283 K iflg albumet Takk takk Trur eg må stikke å få meg ein kopi av albumet sjølv i mårga Kan ta å bestille denne seinare også da. Takk for hjelpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...