#1 Skrevet Juni 1, 2008 Har begynt å få ein stygg risting i min kjære bil , og har ein mistankje mot Hjulllageret , så tenkte eg skulle bestille eit nytt eller kanskje eg skal gå for å skifte begge. Men kvar får eg desse billigast? All Hjelp Mottas Med Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2008 https://www.autohausaz.com Bestill hjullager fra en S4 94 modell for eksempel, den bruker like hjullager fremme. 30 dollar for det billigste settet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2008 Hva med bak da? Mener og huske det var en 1000 lapp per hjullager på møller !!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2008 Hva med bak da? Mener og huske det var en 1000 lapp per hjullager på møller !!!! Rs2 har like framme og bak:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2008 Koster 4000,- ink rabatt på møller for alle 4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 1, 2008 Rs2 har like framme og bak:) Alt jeg ikke vet! Da skal jeg bestille asap zulu ifra den autohauz sjappa! Like greit å ta det mens understellet er nede! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 1, 2008 forskjellige delenummer foran å bak i familiealbumet. men med et søk på de nummer på autohauz så treffer de samme del. 1/4 del av pris der dä. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 1, 2008 Billigst er en ting, men det bør være billigst av et anerkjent merke i så fall...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 1, 2008 Billigst er en ting, men det bør være billigst av et anerkjent merke i så fall...... 46 dollar for SKF skal være innforbi eller hur Roger?! Etter hva jeg har sett så er de settene som er billigere også laget av kjente fabrikat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 1, 2008 Er ikke så mange som produserer kulelagre, så tror ikke det er noe problem liksom. Så om ting er billig trenger ikke ha noe å si.. Er bare i detta potetlandet alt skal koste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 1, 2008 Noken som har delenummeret også ? Trenge virkeli å få bytta, håper at amerikanarane sende det FORT da! treng virkeli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 1, 2008 893498625e / 4d0407625e foran / bak Foran er vel som kit. og bak er bare lager 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 1, 2008 893498625e / 4d0407625e foran / bak Foran er vel som kit. og bak er bare lager Hjertlig hjertlig Ja ser at der er kit og eventuelt berre lagere , men går vel for kittet , er ikkje store forskjellen på pris anyway 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 1, 2008 $128.65 for to stk sett + frakt og slikt Får håpe det kjem snart... får leike med motorsykkelen inntil da : smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2008 biltema er jo SKF? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 2, 2008 biltema er jo SKF? Ja bør vær bra da, så sant det ikke er noe b varer, men det spørs vel om skf hadde satt merket sitt og sendt de ut på markedet da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...