RS2: Billigaste hjullager til Rs2 ?

Anbefalte innlegg

Har begynt å få ein stygg risting i min kjære bil , og har ein mistankje mot Hjulllageret , så tenkte eg skulle bestille eit nytt eller kanskje eg skal gå for å skifte begge.

Men kvar får eg desse billigast?

All Hjelp Mottas Med Takk : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

https://www.autohausaz.com

Bestill hjullager fra en S4 94 modell for eksempel, den bruker like hjullager fremme. 30 dollar for det billigste settet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bak da? Mener og huske det var en 1000 lapp per hjullager på møller :P !!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med bak da? Mener og huske det var en 1000 lapp per hjullager på møller :P !!!!

Rs2 har like framme og bak:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koster 4000,- ink rabatt på møller for alle 4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rs2 har like framme og bak:)

Alt jeg ikke vet! Da skal jeg bestille asap zulu ifra den autohauz sjappa! Like greit å ta det mens understellet er nede! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

forskjellige delenummer foran å bak i familiealbumet. men med et søk på de nummer på autohauz så treffer de samme del. 1/4 del av pris der dä.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigst er en ting, men det bør være billigst av et anerkjent merke i så fall......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigst er en ting, men det bør være billigst av et anerkjent merke i så fall......

46 dollar for SKF skal være innforbi eller hur Roger?! Etter hva jeg har sett så er de settene som er billigere også laget av kjente fabrikat.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke så mange som produserer kulelagre, så tror ikke det er noe problem liksom. Så om ting er billig trenger ikke ha noe å si.. Er bare i detta potetlandet alt skal koste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noken som har delenummeret også ?

Trenge virkeli å få bytta, håper at amerikanarane sende det FORT da! treng virkeli.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

893498625e / 4d0407625e

foran / bak

Foran er vel som kit. og bak er bare lager

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

893498625e / 4d0407625e

foran / bak

Foran er vel som kit. og bak er bare lager

Hjertlig hjertlig :)

Ja ser at der er kit og eventuelt berre lagere , men går vel for kittet , er ikkje store forskjellen på pris anyway :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

$128.65 for to stk sett + frakt og slikt : rock :

Får håpe det kjem snart... får leike med motorsykkelen inntil da : smil :: smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema er jo SKF?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

biltema er jo SKF?

Ja bør vær bra da, så sant det ikke er noe b varer, men det spørs vel om skf hadde satt merket sitt og sendt de ut på markedet da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.