#1 Skrevet Juni 1, 2008 Hei, skal bytte olje i morgne på s4 motoren. Skal til Fk å handle billigolje, men hvilken? FK Super Synthetic Helsyntetisk 5W-40 motorolje eller FK Super Turbo D5 Delsyntetisk SAE 10W-40 motorolje ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2008 jeg kjører super syntetic på golfen, og kommer nok til å fortsette med det...den oljen er den samme som statoil kaller for lazerway.... jeg hadde valgt super syntetic til din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2008 Flere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 1, 2008 Jeg har brukt FK Super Synthetic Helsyntetisk 5W-40 på min AAN motor i mange år. Anbefales. Litt OT: Europris selger Mobil1 0W-40 og Fina First 5W-40 til veldig bra priser. Begge oljene er kvalitetsprodukt med riktige VW spec. for AAN motoren. 4 liter helsyntetisk med VW502.00 spec. til 200,- er vanskelig å slå. Kjører med Finaoljen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 1, 2008 Jeg har brukt FK Super Synthetic Helsyntetisk 5W-40 på min AAN motor i mange år. Anbefales. Litt OT: Europris selger Mobil1 0W-40 og Fina First 5W-40 til veldig bra priser. Begge oljene er kvalitetsprodukt med riktige VW spec. for AAN motoren. 4 liter helsyntetisk med VW502.00 spec. til 200,- er vanskelig å slå. Kjører med Finaoljen nå. Steike 200kr for 4 liter mobil 1, det var billig det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2008 Steike 200kr for 4 liter mobil 1, det var billig det! Mobil1 koster ca 400 for 4 liter. Det er Fina oljen som er så billig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...