Hvor bør man spise/drikke i Harstad?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal til Harstad Tirsdag og Onsdag ifm jobben. Skal bo på Thon Hotel, er det noen bra spisesteder og pub'er i Harstad, helst innen gangavstand fra Hotellet...?

-A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egon i samme bygg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra mat og drikke på Metzo rett rundt hjørnet også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Terningkast 6 hos "de 4 roser" GARANTERT go mat:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okei! Hvor bør man gå for å få seg en øl evt 'a? Vi må ha litt flytende kreativitet utover kvelden også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har jo Metzo ikke langt fra hotellet. Populær plass (ihvertfall når jeg er der en sjelden gang (les: bor ikke i Harstad lengre))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Metzo anbefales til å leske strupen. Er litt finere enn de andre utestedene i harstad(skal ikke så mye til:p), folk mellom 20-30 år som går der. Også Grønner's heter et sted tror jeg, der man slipper alle "fjortisene."

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for alle tips... Reiser klokka 0630 for å hente de andre som skal være med. Er på Evenes ca 1040 så på flytaxi'n inn til Harstad, så er det på Telenor i Harstad frem til klokka 1600. Etter dette skal vi vel innlosjeres på Thon hotel, og ut og spise og ta seg en øl eller to :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mat i Harstad. Og ingen har nevnt burgeren på stoppkiosken? Jeg er sjokkert :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var på Nyt, og spiste Texas Rangers :) Nydelig mat, etterpå var vi på Grunder og drakk litt godt ØL :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.