#1 Skrevet Juni 1, 2008 Heisann! Skal til Harstad Tirsdag og Onsdag ifm jobben. Skal bo på Thon Hotel, er det noen bra spisesteder og pub'er i Harstad, helst innen gangavstand fra Hotellet...? -A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 1, 2008 Egon i samme bygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 1, 2008 Bra mat og drikke på Metzo rett rundt hjørnet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2008 Terningkast 6 hos "de 4 roser" GARANTERT go mat:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2008 Okei! Hvor bør man gå for å få seg en øl evt 'a? Vi må ha litt flytende kreativitet utover kvelden også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2008 Du har jo Metzo ikke langt fra hotellet. Populær plass (ihvertfall når jeg er der en sjelden gang (les: bor ikke i Harstad lengre)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 2, 2008 Metzo anbefales til å leske strupen. Er litt finere enn de andre utestedene i harstad(skal ikke så mye til:p), folk mellom 20-30 år som går der. Også Grønner's heter et sted tror jeg, der man slipper alle "fjortisene." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 2, 2008 Takker for alle tips... Reiser klokka 0630 for å hente de andre som skal være med. Er på Evenes ca 1040 så på flytaxi'n inn til Harstad, så er det på Telenor i Harstad frem til klokka 1600. Etter dette skal vi vel innlosjeres på Thon hotel, og ut og spise og ta seg en øl eller to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2008 Mat i Harstad. Og ingen har nevnt burgeren på stoppkiosken? Jeg er sjokkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 4, 2008 Var på Nyt, og spiste Texas Rangers Nydelig mat, etterpå var vi på Grunder og drakk litt godt ØL 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...