#1 Skrevet Juni 2, 2008 Hei, Prøver å få gang på opelen til dama. Motoren er sur og jukser. Har nå bestemt meg å sette den inn og få en diagnose på den for å finne feilen. Kvia Bil som er Opel her i området har ufattelig lang ventetid og har verkstedtid kun til kl 16. Finnes det noen andre verksteder her i området som kan ta diagnose på skropel og har kortere ventetid? Husker jeg skulle ha diagnose på min passat for 3 år tilbake, og siden det gikk så fort så var det drop-in.! Det er nice. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2008 De aller fleste bilverksteder har diagnose utstyr. ihvertfall de jeg har hørt om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2008 Hvis du absolutt vil ha merkeverksted så har du AutoCar her i Arendal eller JP & Thygesen i Grimstad (kun verksted, ikke nybilsalg), ellers så burde et uavhengig verksted kunne ta diagnose for deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2008 Jaja, hu ble gæærn da jeg foreslo andre en Kvia... "Oooo, jeg vil ha opel verksted, de som kan det". Da får hu heller stå i kø Ikke mitt problem... eller jo, hu tar bilen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2008 Ikke mitt problem... eller jo, hu tar bilen min... Hehe, enda en grunn til å fortsette å være singel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...