#1 Skrevet Oktober 11, 2004 Er det noen som kunne tenke seg å være med til Essen den 1/12. Har plass til en stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2004 hva vil prisen på dette bli? hadde vært gøy da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen hva vil prisen på dette bli? hadde vært gøy da... Sist gang tror jeg det kom på godt 3000.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2004 + handle penger... og da blir det for "dyrt" for lærlingen gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2004 Opprinnelig postet av Glenn Ove Pedersen + handle penger... og da blir det for "dyrt" for lærlingen gitt. Banken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 11, 2004 tror ikke de gir meg mer nei.. allerede gitt meg 60k så...jeg får begynne å spare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2004 fremdeles plass til 1 eller tore ? hvordan skal du komme deg ned og hvordan blir det med overnatting etc !? Viss jeg ikke reiser vekk om 2 helger så skal vi ikke se vekk i fra at essen show friste veldig...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 24, 2004 forseint nå, hotel er bestilt og alt er klart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 29, 2004 Skal til Berlin på julebord den helga, lurte på ein svipptur til Essen på lørdagen, langt dit eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...