#26 Skrevet Juni 6, 2008 Fungerer dette hvis man bruker Gewinde også? Vil det hjelpe, eller må man gå for justerbare stag? Litt negativ camber er jo greit nok, min har det allerede med orginalt sportsunderstell. Frode Gimnes sier vel i post #3 ovenfor her at dette kun hjelper mot "normalt" senka 35mm utover det må du vel ha justerbare stag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 6, 2008 Koselig med camber, og nei... Det sliter ikke noe spesielt. ; Syns ikke det er så direkte pent å se på... ligner litt på en gammel oldemor som skrever seg bortover veien men men... smak og behag! Liker at ting er rett jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 8, 2008 Syns ikke det er så direkte pent å se på... ligner litt på en gammel oldemor som skrever seg bortover veien men men... smak og behag! Liker at ting er rett jeg Hehe, smak og behag ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...