#1 Skrevet Juni 2, 2008 Det er en S2 som har gråhvite deksler og lurer på om det vil flasse? Noen som har prøvd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2008 Jeg har lakket litt div plastinteriør i min bil med dette. http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=82975 Det har ikke flasset av noe på 2 år. Tror vel den lakken er litt mykere enn vanlig lakk, så den sprekker ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2008 Jeg har lakket innerspeilet mitt med biltema sin vanlige sort matt hobbylakk, funket fint.. Rune: har du noen bilder som viser fargen skikkelig? Jeg skal gjøre dette selv i sommer edit: og hvor drøy er de boksene der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2008 Det blir svartmatt Veit ikke, jeg pleier å bruke det på fangere. Og da går jeg etter "jo mer jo bedre" prinsippet. Men kjøp et par så har du. Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...