Mandags treff MC Lørenskog

Anbefalte innlegg

Har nå vert 2 siste Mandager på MC Lørenskog for å møte klubben,i ogmed im new member.Det er bare det,at Det nermeste jeg har kommet er 3 gebursdagsfeiringer til X antall 4\5 åringer.Hvor er dere?Er ikke kjent for å vere beskjeden,men har ikke greid å lokalisere et eneste medlem.Jeg kjører s6,så at det blir bomtur gjør ikke så mye.Men hadde jo vert trivelig å møte "wag banden".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av arnt ralle

Har nå vert 2 siste Mandager på MC Lørenskog for å møte klubben,i ogmed im new member.Det er bare det,at Det nermeste jeg har kommet er 3 gebursdagsfeiringer til X antall 4\5 åringer.Hvor er dere?Er ikke kjent for å vere beskjeden,men har ikke greid å lokalisere et eneste medlem.Jeg kjører s6,så at det blir bomtur gjør ikke så mye.Men hadde jo vert trivelig å møte "wag banden".

Hei! Ikke rart du har hatt bomtur de siste to gangene, for vi er nå inne i vintersesongen. Vi har nå møter på Møller Romerike, Hvam den første mandagen hver måned, samt møter på Ullevål stadion torsdagen to uker senere hver måned. Se forøvrig egne linker under Oslo lokallag ang. møtedatoer. Vel møtt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møtedatoer Møller Romerike, Hvam:

1.11.04

6.12.04

3.1.05

7.2.05

7.3.05

 

Møtedatoer Dolly Dimples - Ullevål stadion

 

21/10

Delemarkedsdag 24/10 (se egen tråd)

18/11

Ingen møter i desember

20/1

17/2

17/3

 

Oppmøtetid 1900 begge steder

 

Vel møtt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok,vi prøver igjen.takk for svar.Arnt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.