Dårlig erfaring med Tevodekk.

Anbefalte innlegg

Er passe forbanna på Tevodekk,og tenkte det kunne være på sin plass å dele mine erfaringer her. Bestillte ett sett felger for 8 uker siden.Fikk beskjed om at de kunne skaffes på 14 dager. Greit nok. Etter 14 dager fikk jeg beskjed om at containeren var sendt til feil havn.Greit nok. Etter 14 dager var containeren visstnok i Verdalen,men de hadde ikke tid å åpne den.Ikke fullt så greit. Etter en stund til,og mange tlf hadde de plutselig felgene og skulle sende de. Dagen etter mangla de dekk. Så var plutselig felgene i Verdalen igjen. Langt fra greit.Så jeg ringte dit. Men nei..containeren var da på havna i skogn?? Ringte dagen etter,og da var visst containeren ennå lenger unna. De kunne fortelle at det var shippa så den var nok på vei.Helt på trynet. Så i 8 uker har jeg blitt lurt til å tro at felgene er rett rundt hjørnet. Har snakka med andre privatpersoner og firma, og mange har den samme erfaringen. Bror min som skulle ta over mine felger har kjørt på 3 slitte helårsdekk og et reservehjul i 6 uker. Konseptet med å selge ting man ikke har, og ha folk gående på vent,mens de tror varene er like rundt hjørnet, fungerer sikkert utmerket.Men forhåpentligvis litt dårligere etter dette innlegget. Mest useriøse sjappa jeg har vært borti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan sette Dekkspectrum på denne lista også... gutta der kan heller ikke service eller kundebehandling.

 

EDIT: Denne bør vel flyttes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp felgpakke hos Dekkskift.no, so blir du fornøgd med pris og service!!:tilber:: rock :: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kjøp hos Norsk Bildelesenter:)

Fått topp service der av Marius flere ganger, sendte felger i expressfart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok dette er _Veldig_ forhandlerspesifikt, her i Horten er de i hvertfall veldig flinke, men så har gutta der 'alltid' drevet med dekk&felg også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte samme felger med bedre dekk hos Dekksjekk.no. 3 dager etter kom de,med nye bolter,og så innpakka at jeg måtte slite en stund for å få de ut. Mye rimeligere ble det og. LITT annen service for å si det mildt. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med Tevo dekk. Jeg gjorde avtale om å få dekk å felger onsdag,lørdag var jeg på plass i Horten og alt var i boks etter 15 min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke de samme som driver Tevodekk i Horten som i Trondheim. Sikkert bra i Trondheim så lenge de har felgene på lager,men er litt for gla i å selge ting de ikke har.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interdekk.no meget bra service:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tevodekk kommer jeg aldri til å handle eller gjøre noe med i fremtiden. Jeg var der sist nå når vi måtte legge om fra vinterdekk til sommerdekk. Det jeg skulle da var å få vrenge av vinterdekkene og sette på sommerdekkene jeg hadde liggendes, greit nok at man må sitte i kø, men når jeg først kom til så holdt de på ekstremt lenge for å få av hjulene av bilen, da manglet de visst verktøy til å få av felgene (disse dekkene og felgene var kjøpt der sommeren før). Da hadde jeg allerede ventet i 2 timer for å komme til. Når de fant ut at de ikke hadde 25torx så sendte de jaggu med meg ned på biltema for å kjøpe verktøy for at de skulle få gjøre jobben sin. Jeg gjorde da dette og når jeg kom opp igjen og hadde med meg verktøy og trodde jeg var først i køen så tok de inn både 1 og 2 biler til før jeg kom inn. Først sa de: "bare kom inn og vinka meg inn", men så plutselig roper en: "nei, vi må ta han der først" og da kom det inn en kar som skulle bytte to felger. Etter det igjen så var det jaggu meg en audi som sneik i køa og han skulle legge om og skifte han også. Jeg ble så dritlei av å vente at jeg sa de skulle kjappe seg. Dette gjorde de ikke og når jeg først kom til så kom sjefen og sa at det var gått lang tid, så da trodde jo jeg at de skulle gi meg noe rabatt men neida.

Når jeg først var ferdig så hadde jeg vært der inne i 4 timer på noe som jeg tenker tar max 30min å gjøre. SYKT! Her er ikke noe service sier jeg bare, så jeg kommer ALDRI til å handle der igjen. Da kjøper jeg det jeg trenger med Dekkskift i Ålesund/Sula.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel det du kan kalle useriøse firmaer da? bra du skriver det inn her for sånne folk fortjener faktisk ikke å få kundene sine..når de ikke GIDDER og åpne en kontainer..?

 

Men dekkskift.no har god service:) Og en ting, når de har en kunde som må vente såppas lenge for og få service eller dekka/felga sine..så må det da gå ann og gi rabatter etter det?:P men men mitt synspunkt værtfall vet ikke om noen er enige her men hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.