#1 Skrevet Juni 2, 2008 Er ikek helt sikker på om denne skal her, men da får dere bare flytte den. Skal skifte takrails på en Audi A3 Sportback 07mod. Så det jeg lurer på er, hvordan gjør jeg det? Er det mye stress eller lar det seg greit gjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2008 anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2008 Om det er samme som på A4 så må du ned med innertaket og løsne muttre/skruer den veien og så er det stort sett bare til å fjerne de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2008 Håper det ikke er verre da.. Mye stress med innertaket forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2008 og hvis det er likt som på passat er det skruer på innsiden av railsene oppå taket. en i hver "holder" som går mot taket. umbrako 5mm på passat i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 3, 2008 Det er nok på undersiden av taktrekket som nevnt her. Det er en del arbeid, og om du har airbagger i taket, må de forsiktig bretes til siden for å ike ødelegge/utlødse de. De burde egentlig deaktiveres før du begynner å skru ned taktrekket for å være helt sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2008 Det er nok på undersiden av taktrekket som nevnt her. Det er en del arbeid, og om du har airbagger i taket, må de forsiktig bretes til siden for å ike ødelegge/utlødse de. De burde egentlig deaktiveres før du begynner å skru ned taktrekket for å være helt sikker. Og hvordan deaktiverer man dem? Hehe.. Tipper det ikke bare er en bryter? Eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 3, 2008 Koble i fra batteriet så burde det går greit regner jeg med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 3, 2008 Ja, eller med vag-com skal det vel være mulig. Det er jo ikke nødvendig da, men kan være kjekt siden man må "flytte" litt på de for å komme til skruene. Ikke sikert at du må dette på din, men på a6 4b så må man det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 3, 2008 Ok, men da kobler jeg bare ifra batteriet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 3, 2008 Hvorfor bytte på en 1 år gammel bil selv? Er ikke det en jobb for verksted, med tanke på garanti og greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...