Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg litt hjelp igjen :) Jeg har en utrolig "romling" i den ene demperen når jeg kjører på humlpette grus veier. Mange sier det er foringene i demperen? Og mange sier at det er hele demperen? Noen som har peil på dette?

 

Så hadde det vær fint visst dere sa i fra :)

 

mvh: Borgar Pettersen

kult.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde oxo det på min forrige bil, en toyota corolla.. men det viste seg å være at jeg hadde GLEMT å feste demperen etter senking!! Jeg hadde flaks! Kan du ha glemt det óg?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kom etter hvert skjønner du. Når jeg hadde hatt bilen en stund :( Men kan jo prøve og stramme den litt da :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Borgar Pettersen

Nå trenger jeg litt hjelp igjen :) Jeg har en utrolig "romling" i den ene demperen når jeg kjører på humlpette grus veier. Mange sier det er foringene i demperen? Og mange sier at det er hele demperen? Noen som har peil på dette?

 

Så hadde det vær fint visst dere sa i fra :)

 

Er det gass eller oljedemper? Kan jo hende at alder og kjørelengde tilsier at du må ha ny..? Prøv en "stramming" først. Hjelper ikke dette må du nok ha ny..

 

Mvh

 

TurboCarl

 

mvh: Borgar Pettersen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er originale dempere. Bilen har rusla 155 000. så spørs nok om det ikke er på tide med noen nye ja! Noen som har peil på noen bra billige dempere da? Og et bra senke sett til en rimelig penge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.