#1 Skrevet Juni 2, 2008 Kjører en 99 Bora 1.6. Når jeg kjører rykker bilen, samtidig som det kommer en lyd som blir verre og verre jo fortere jeg kjører. Dette skjer i alle gir. Det kom helt plutselig... Det høres ut som det er noe somer borti noe annet, men... Har ikke peiling hva dette kan være. Håper dere der ute kan hjelpe en i nød.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2008 Ingen? Er desperat allerede jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2008 Såppass? Du kjørte jo til jobb i dag? Kommer samme lyden på tomgang da? Evt når du gir gass? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2008 Såppass? Du kjørte jo til jobb i dag? Kommer samme lyden på tomgang da? Evt når du gir gass? Ja kjørte dit, men det kom i kveld. Helt plutselig. Er livredd det skal være girkassa.... Da blir det dyrt! Kommer ikke på tomgang, men når jeg gir gass når bilen er i bevegelse i gir. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2008 Vi får ta en liten titt nesten gang du skal på jobb da .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2008 Vi får ta en liten titt nesten gang du skal på jobb da .. Jeg skal ikke kjøre 1 meter før noen her har kommet med noen synspunkter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...