#1 Skrevet Juni 2, 2008 noen som har testet dette??? jeg funderer litt på å prøve å få tak i et instrument fra en 3bg 1,8T som har den store fisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 2, 2008 Sjekk delenummeret. På de aller fleste 3B begynner det med 3BO 919 der (19) betyr uten Can Bus, på 3BG starter de med 3B0 920, der (20) betyr CanBus. Er du heldig å har et 920 i bilen din fra før så kan du bytte over, men du å kode om startsperren osv.. Og et Immo3 instrument på en immo2 bil tror jeg går dårlig.. Jeg letet livet av meg etter et instrument med store Fis, uten Can Bus. Dette finnes kun på Passat 3B som ble bestilt med Navi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 2, 2008 dette må vi da få til på en eller annen måte. skal se litt videre på saken jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2008 Når vi først er inne på Passat og FIS, er det store jobben å få byttet fra liten FIS til king size på 3bg? Evt. hva det vil koste på møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2008 det er litt denne tanken jeg har vært inne på også. men, jeg skal holde liv i denne tråden og se litt hva jeg finner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 2, 2008 Do that;) Tørr ikke tenke på hva Møller skal ha for det, de skulle jo ha over 9 festlapper for å motere grøftelys på min: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 3, 2008 Når vi først er inne på Passat og FIS, er det store jobben å få byttet fra liten FIS til king size på 3bg? Evt. hva det vil koste på møller? Har du allerede canbus instrument, og samme versjon av Immo (startsperre) så skal det være bare å bytte over, samt kode nøkler på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...