#1 Skrevet Juni 3, 2008 Hei Har søkt men finner ikke noe ang dette her. Jeg har plukket sund dørtrekkene. Da jeg trodde at det var så enkelt å ta av to stk mutter på hvert speil: rolleyes Men da jeg var kommet så langt så virker det til at de skruvene som jeg tenkte på satt fast i karosseriet på døren ? hvordan får jeg av speilene da? Må jeg evt ut med selve speilet å ta det den veien?? Ikke at jeg finner noe logestikk i det da men:p dæææ... rart det der med å begynne å skruv på biltype man ikke har hatt før. trudde 80 skulle være like lett som s4/a4: dum : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2008 Hei Har søkt men finner ikke noe ang dette her. Jeg har plukket sund dørtrekkene. Da jeg trodde at det var så enkelt å ta av to stk mutter på hvert speil: rolleyes Men da jeg var kommet så langt så virker det til at de skruvene som jeg tenkte på satt fast i karosseriet på døren ? hvordan får jeg av speilene da? Må jeg evt ut med selve speilet å ta det den veien?? Ikke at jeg finner noe logestikk i det da men:p dæææ... rart det der med å begynne å skruv på biltype man ikke har hatt før. trudde 80 skulle være like lett som s4/a4: dum : Vri speilet litt(kan hende du må ta i litt), så kommer skruvene frem. De er nemmelig skruet fra oversiden:p Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2008 Vri speilhuset inn mot vinduet så ser du skruene ovenifra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2008 hehe... at jeg ikke tenkte på det.... dæææ,kan jeg skylde på at jeg er blond:P hehe... neida. Takk gutter,dere er suverene:glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...