demontering speil audi 80b4 cab

Anbefalte innlegg

Hei

Har søkt men finner ikke noe ang dette her.

Jeg har plukket sund dørtrekkene. Da jeg trodde at det var så enkelt å ta av to stk mutter på hvert speil: rolleyes

Men da jeg var kommet så langt så virker det til at de skruvene som jeg tenkte på satt fast i karosseriet på døren ? hvordan får jeg av speilene da? Må jeg evt ut med selve speilet å ta det den veien?? Ikke at jeg finner noe logestikk i det da men:p dæææ... rart det der med å begynne å skruv på biltype man ikke har hatt før. trudde 80 skulle være like lett som s4/a4: dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Har søkt men finner ikke noe ang dette her.

Jeg har plukket sund dørtrekkene. Da jeg trodde at det var så enkelt å ta av to stk mutter på hvert speil: rolleyes

Men da jeg var kommet så langt så virker det til at de skruvene som jeg tenkte på satt fast i karosseriet på døren ? hvordan får jeg av speilene da? Må jeg evt ut med selve speilet å ta det den veien?? Ikke at jeg finner noe logestikk i det da men:p dæææ... rart det der med å begynne å skruv på biltype man ikke har hatt før. trudde 80 skulle være like lett som s4/a4: dum :

Vri speilet litt(kan hende du må ta i litt), så kommer skruvene frem. De er nemmelig skruet fra oversiden:p

Mvh

Kim

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vri speilhuset inn mot vinduet så ser du skruene ovenifra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: dum : hehe... at jeg ikke tenkte på det.... dæææ,kan jeg skylde på at jeg er blond:P hehe... neida. Takk gutter,dere er suverene:glad:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.