#1 Skrevet Juni 3, 2008 Heisann. Jeg har et sånn "jalla-xenon" kit på bilen min. H4. Kittet henter kun styrestøm ifra ene siden på bilen. Noe som iforseg er helt greit.. Men, hvis jeg skrur på parklyset vil ikke xenon-kittet skur seg av. Det fortsetter å lyse like herlig. Hvis jeg derimot klikker med fulltlys hendelen skrur det seg av. Så for at jeg skal kunne ha på kun parklys på jeg skru på fjernlys først. Releet til Bi xenon er meget følsomt, slik at det blir "krypstrøm" i lyset i lysbryteren. Har erfart at dersom man kobler ut pærene i lysbryteren fungerer det perfekt! Mulig det går å sette inn noen form for motstand. Har også hørt at man kan bruke et vanlig 87 rele(2stk) , mellom balast kontakten og den orginale H4 kontakten. Har noen forsøk noe sånt? Evt noen andre tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2008 Ingen som har vært borti noe lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...