#1 Skrevet Oktober 11, 2004 Noen som har sett den nye tv-kanalen CANAL MOTOR? Ny for meg ihvertfall. Norsk gratis kanal, med bilkjøring, drifting, drag osv. Viste fra gatebil sept. rudskogen igår! For mer info: http://www.canalmotor.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2004 Den kanalen har vært på nett siden Mai måned eller noe....ikke mye å skryte av til å begynne med men det hjelper seg etterhvert vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2004 Tittet litt på denne på hytta i sommer, ikke store aktiviteten foreløpig nei, men virker som det kan bli svært interessant etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2004 Sålangt må jeg ærlig innrømme at jeg ikke har sett mer talentløs kanal enn Canal Motor... men håper jo det tar seg kraftig opp, for ideen er jo god selv om jeg desverre har liten tro på at den kommer til å klare seg særlig lenge. Begrenser seg hvor mange Wankel eiere som finnes her til lands 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2005 Har titta litt på den i det siste. Har vært mye kjente bilfilmer der nå, så tar seg greit opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2005 Har også sett litt på denne i det siste, litt for mye repriser.. Er også vanvittig lei av den videoen med den sorte Skyline`en Men, en ting som har slått meg er at ifølge nettsiden deres http://www.Canalmotor.no kan en bidra med filmklipp.. Kanskje klubben skulle sendt klubbvideoen der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2005 Ingen dum idé Har tittet en del på den kanalen i det siste, og den tar seg opp. Jo flere som sender inn videoer, jo bedre blir den jo Men veldig bra med Redline-TV greia og sånn Selv om det blir sendt i reprise veldig mye.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 8, 2005 Ingen som snakker om de puppene som dukker opp som MMS bilder der??? :D:D:D grei kanal, litt for mye japse, men har variert litt i siste nå..håper den kan utvikle seg bra, vi trenger noe sånt i norge!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...