#1 Skrevet Juni 3, 2008 Lørdag 31/5-08 foretok jeg motorvask på min 92 Audi V8 4.2. Dagen etter kjørte jeg tur/retur Løten (en time hver veg), og fant at motoren fusket når jeg svingte til høyre (!!). Fordelerlokk og alle kontakter har blitt sjekket for fukt, og kun i gasspjeldpotensiometeret ble det funnet fukt. Dette ble tørket med 5-56 og hårtørker. Allikevel fusker bilen på en litt merkelig måte. Den fusker like etter jeg kjører avsted, i større eller mindre grad, men så gir det seg. Noen som har vært borti lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2008 Lørdag 31/5-08 foretok jeg motorvask på min 92 Audi V8 4.2. Dagen etter kjørte jeg tur/retur Løten (en time hver veg), og fant at motoren fusket når jeg svingte til høyre (!!). Fordelerlokk og alle kontakter har blitt sjekket for fukt, og kun i gasspjeldpotensiometeret ble det funnet fukt. Dette ble tørket med 5-56 og hårtørker. Allikevel fusker bilen på en litt merkelig måte. Den fusker like etter jeg kjører avsted, i større eller mindre grad, men så gir det seg. Noen som har vært borti lignende? Vann i plugg hullene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...