Anbefalte innlegg

Hei

 

Noen her som har montert Dietrich sin RS4 front til Passat 3B?

 

Jeg har forsøkt å få denne på, men den ser ut som den ikke passer i det hele tatt :(

Hullene som er laget for montering i hjulbuen passer ikke til de originale. Der kan jeg evt. lage nye. Men i tillegg får jeg den ikke langt nok inn på bilen, selv etter å ha kuttet av nederste del av boltene på framstøtfangeren (Disse stikker ned så de kommer i veien for den åpningen i midten).

 

Trodde denne fronten var "bolt-on". Noen som har noen gode ideer?

 

---Terje---

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var rart, har dietrich fangere på begge bilene minne og pass formen har vært bra, er du sikker på at du har fått rett fanger til bilen din?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samtlige (unntatt Runar her) jeg har snakket med sier at det er grusom passform på Dietrich sine fangere. Så jeg antar du må sette deg ned og skjære og pusse til du får den på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skryter de mye på siden sin over passformen, og ut fra det jeg har lest skulle de gå rett på. Fronten skal være riktig, og at den skulle gå rett på var grunnen til at jeg valgte den.

 

Har snakket med AST Performance, og de vil gjøre ett forsøk på å få den på for meg i morgen. Er redd for at det må tilpasses mye på selve bilen og ikke på den nye fronten og det har jeg ikke lyst til.

Blir bare trøbbel hvis man skal gå for noe annet senere.

 

---Terje---

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hørt at de må tilpasses !

Kjøpte Seidl RS4 front til min.... 100% passform !

Kan anbefales !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lager Seidl til Passat 3B?

 

---Terje---

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøpte dietrich rs4 front til corradoen jeg hadde . den passet også jævlig dårlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Dietrich sin RS4-bakfanger på min 3B.... Rævva passform, bokstavlig talt... Sitter fortsatt ikke helt bra :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.