#1 Skrevet Juni 3, 2008 Hallo! Har en A6 Avant 2002 mod, hvor sikringen til cupelyset/vinduer ryker hele tiden. Da får jeg også feilmelding at alle dørene står oppe når jeg kjører. Har byttet sikring flere ganger for å prøve å lokalisere feilen, uten noe suksess! Noe som har vært borti liknende? Det eneste som jeg kan se er at cupelyset ikke går på når høyre bakdør åpnes. Kan det ligge i låsekassen bak der? Virker som noen ganger når bilen låses/åpnes at sikringen ryker, men det skjer også mens jeg er på veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2008 Mulig det ikke har noe med problemet ditt å gjøre, men jeg hadde overledning i ledningen til kupelyset i gamlebilen min en gang, en Nissan Primera riktignok. Da gikk sikringa avogtil når ledningen kom borti metallet i taket mens jeg kjørte, slik at sikringa gikk. Mulig det ikke er så mye hjelp, men har du sjekket ledningen til kupelys/vindu? evt releet som styrer vinduer? Har ikke noe erfaring med A6 forøvrig, så ikke vektlegg svaret mitt såå mye Uansett, lykke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...