#1 Skrevet Juni 3, 2008 Hei. Sliter noe veldig med at bilen ikke lader igjen. Ble bytta dynamo for bare 5 uker siden og den gikk greit helt til i går. Da starta varsellampa for batteri, parkbrems og ABS å blinke i takt når turtallet datt under 1200RPM. I dag fikk jeg ikke starta uten starthjelp, og etter 600-700m døde bilen helt. : bråk : Nå er det ikke mulig å få liv i bilen uten starthjelp, og så fort den kobles fra, dør den ut etter noen sekunder bare. Har liksom ikke så mange ideer om hva dette kan være, så er det noen som har noen forslag? Hadde jeg kunnet hadde jeg tatt slegga og knust faenskapet, men det er ikke min bil, bare en jeg har på lån.. Takker for all hjelp på forhånd. Thomas H2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2008 muligens batteriet er ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 3, 2008 muligens batteriet er ferdig. Det er bytta 2 ganger, ble sist kjøpt inn da dynamoen ble bytta. Skjønner ikke hvorfor bilen spiser dynamo og batteri. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 3, 2008 Mulig at verkstedet som skiftet dynamoen ikke har festet en kabel godt nok, eller noe slik? Vet ikke jeg, bare slenger ut et forslag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 3, 2008 Løs regulator på dynamoen? Kanskje usannsynlig at den er dårlig på helt ny dynamo: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...