#1 Skrevet Juni 3, 2008 Hei noen som vet hvor jeg kan få tak i enderør på hver side bak på bilen min? Det er en 1,8t. Takker og bukker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 3, 2008 Hvis det ikke er quattro, hvilket jeg regner med det ikke er, for da hadde du ikke spurt:p, kan du høre hvordan Ben Øye her inne løste det på sin A6. Det var sedan, men tror det er nogenlunde lik utforming rundt tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2008 Ja eller vi får håpe han ser denne tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2008 Greit at jeg er forum-junkie-deluxe da.. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=51134&page=12 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2008 Ja var nok av sider å lese gjennom der ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 4, 2008 Hvor får man kjøpe komplette anlegg billigest? Noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...