#1 Skrevet Juni 4, 2008 Kan svinghjul fra aan, aby og 3b brukes om hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2008 Kommer litt an på hva slags kasse du skal bruke. ANN og ABY er rimelig like og er dobbeltmasse, opplagring i veiv 3B er enkeltmasse og lev med og uten opplagring i svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2008 med modifikasjoner, ja..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet August 27, 2008 Hei igjen! Nytt spørsmål om samme tema! Jeg kjøpte et svinghjul av en fyr som sa at det var et AAN svinghjul han solgte. Det var det absolutt ikke. Det er dobbeltmasse, har litt mindre slitebane i diameter og har ikke den flensen som disken ligger an på. Altså det er helt flatt i motsetning til AAN svingjulet. Noen som vet hva det kan være til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 27, 2008 Ja jeg er han fyren du kjøpte det av. De andre motorene vi har hatt inne på verkstedet og som jeg kanskje har rota aan-svinghjulet sammen med er en 10vt-motor... Men er du ellers HELT sikker på at det ikke finnes forskjellige utgaver av svinghjul til aan med tanke på ulike årsmodeller osv...?? Eller er alle årganger av aan levert med akkurat samme svinghjul..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 27, 2008 AAN har kun en type svinghjul. 10Vt har vel slitebanen lenger inne en hva AAN har Trykkplata sitter 2cm eller noe lenger uten en selve slitebanen på 10VT Samme type på V8 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 27, 2008 AAN har kun en type svinghjul.10Vt har vel slitebanen lenger inne en hva AAN har Trykkplata sitter 2cm eller noe lenger uten en selve slitebanen på 10VT Samme type på V8 Hmm.. Men du Erlend, står det noe delenr på det svinghjulet? (Må da gå ann å finne ut hvilken bil det er til..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 4, 2008 Christian: Jeg har et svinghjul som helt garantert er fra AAN. Plukket det av motoren selv. Der er slitebanen ca. 2cm lenger inn enn anleggsflata til trykkplata. Men det andre svinghjulet som ble kjøpt av Jon-Christer er helt flatt. Anleggsflata og slitebanen er på samme nivå. Jon-Chr: skal prøve å finne et delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 4, 2008 Christian: Jeg har et svinghjul som helt garantert er fra AAN. Plukket det av motoren selv. Der er slitebanen ca. 2cm lenger inn enn anleggsflata til trykkplata. Men det andre svinghjulet som ble kjøpt av Jon-Christer er helt flatt. Anleggsflata og slitebanen er på samme nivå.Jon-Chr: skal prøve å finne et delenr. Kan hende jeg husker feil. Men det du har fått da er enkeltmasse svinghjul da...det som passer 3B motor. Men det passer også AAN Må bare ha annen trykkplate til den Kommer litt an på åssen girkasse du skal ha på om du skal ha opplagring i veiv eller svinghjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 6, 2008 Næ. begge svinghjulene er dobbeltmasse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 18, 2008 hmm mener aan svinghjulet mitt så er flata helt flat om jeg ikke husker helt feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 18, 2008 Rart det der! Jeg kjøpte en komplett AAN motor med svinghjul og clutch. Det var ikke gjort annet enn å plukke motoren ut av den bila den sto i. Der er ikke svinghjulet helt flatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 18, 2008 Kan bekrefte at svinghjulet på min AAN også var helt flatt. Mvh Leif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 20, 2008 Har hatt et par dobbeltmasse svinghjul som også har vært helt flatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 20, 2008 Fra AAN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 20, 2008 Jepp 2stk fra 94 modell s4`r og 1stk fra s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 20, 2008 Kan det være forskjell på 5 og 6 trinns da tru? Hva var det i disse bilene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 20, 2008 Var bare 6 trinns, men 5 og 6 trinns skal være like i inngående aksel. Kan ikke være fra noe annet enn aan da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet September 27, 2008 (endret) Vanskelig å si. Men jeg så på en tråd med noen deler til slags. Der var det et ABY svinghjul, det er likens som det jeg har! Altså, med en kant rundt hele. Se http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=134467 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet September 28, 2008 Kan bekrefte at mitt svinghjul var helt flatt 92 S4! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet September 28, 2008 Trodde det var samme svinghjul på AAN og ABY jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 28, 2008 jeg har to svinghjul aan og der er det kant på begge,, 5trin 96mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet September 29, 2008 Snålt! Blir helt forvirra jeg! Selv om det var litt godt å høre at det kan være en mulighet for at jeg kanskje har rett svinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...