#1 Skrevet Juni 4, 2008 Hei Helt plutselig så begynte ryggesensoren på min Audi A6 2000 mod å lage en annen lyd enn hva den normalt sett har gjort. Piper litt i hytt og pine og spiller liten rolle om jeg står inntil en vegg med baken eller ikke. Noen som har vært borti noe slikt før? Det normale pipet som kommer når jeg setter den i reversj kommer fortsatt, men så begynner den å pipe med en annen lyd rett etter.. Jævla merkelig... Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2008 Der e ikke noe dritt på en av sensorene? Eventuelt at en av de har blitt dyttet litt ut av feste sitt? Mener du kan velge tonen på disse via vag-com, så det kan jo være noe som har skjedd der hvis den har forandret seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2008 Hmm, bilen er helt nyvasket. Kan prøve å kakke forsiktig over dem for å sjekke at alle står skikkelig på plass... Har enda ikke koblet bilen på vag-com, men kan jo gjøre dette for å se om den finner noe feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2008 Var en defekt ryggesensor... Fikk bestillt ny på møller, så skal montere denne om ett par dager. Noen som vet om det er no stress? Aldri gjort det før 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2008 Var en defekt ryggesensor... Fikk bestillt ny på møller, så skal montere denne om ett par dager. Noen som vet om det er no stress? Aldri gjort det før Vet det er O.T men hva koster en slik sensor? Tror det ikke er noe spesielt pes.....ser det sikkert fort når du ser på baksiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2010 er det bare å legge noe imellom og vippe ut eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2010 Sensorene er trykket på plass,ta en tynn skruvjern å vipp ut den defekte sensoren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2010 Er forbanna irrierende at jeg har levert inn bilen for dette hver gang.. Har hatt 3 defekte til nå.. Møkk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2010 ja har hørt det skal være ganske vanlig å få feil med dem.hva koster en sensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 12, 2010 Jeg har det samme problemet. Men det kommer og går litt. Får ofte dette problemet etter at jeg har vasket bilen. Men et par dager senere, så er det tilbake. Kanskje ta en liten "service" på sensoren(e) mine jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 12, 2010 Til allroaden min skulle dei ha 1233 kr inkl mva. Eg kjøpte den i tyskland for 193 kr inkl frakt. Møller tjener ikkje penger på meg lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 12, 2010 Til allroaden min skulle dei ha 1233 kr inkl mva.Eg kjøpte den i tyskland for 193 kr inkl frakt. Møller tjener ikkje penger på meg lenger. Ebay? Grunnen til at jeg har fått S-Sentrum til å bytte for meg er at jeg ikke fant ut hvordan man bytta dem. Men er det ikke bare å trykke dem inn eller no? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 12, 2010 Dobbeltpost 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 13, 2010 Eg kjøpte den i tyskland for 193 kr inkl frakt. Har ikke lyst til å dele en eventuelt internettadresse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 15, 2010 Bestilte på ebay, berre å slå inn delenr så finner du der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...