Død bensin måler på MK3

Anbefalte innlegg

Bensin nåla mi sluttet helt plutselig å virke. Noen som har erfart dette før? Ingen sikringer har gått. Kommer ikke inn på instrumentene med Vag Com. OBD2 1996 mk3 forresten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensin nåla mi sluttet helt plutselig å virke. Noen som har erfart dette før? Ingen sikringer har gått. Kommer ikke inn på instrumentene med Vag Com. OBD2 1996 mk3 forresten.

Hadde samme problemet på min stv,byttet enhet i tanken også ble det bra.

Kurrant jobb

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde med meg også, bare og bytte "enheten" som Rudi sier også, sitter nedi tanken. Bare og dra opp, koble av og sette inn ny;)

Under lokket i gulvet på bagasjerommet..

Kurant og hente på høggeren for en 50lapp forresten;) Mener den kosta rundt 900kr ny på Møller..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedde med meg også, bare og bytte "enheten" som Rudi sier også, sitter nedi tanken. Bare og dra opp, koble av og sette inn ny;)

Under lokket i gulvet på bagasjerommet..

Kurant og hente på høggeren for en 50lapp forresten;) Mener den kosta rundt 900kr ny på Møller..

Like greit å hente fra hugger ja,og husk nye slangeklemmer da de orginale er av pressepå typen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fantastisk! Tusen takk. Gudene vet å mange ganger jeg har måttet banke på tanken, for å ca regne ut hvor mye bensin jeg har. Eller regne med at det snart er tom tank, så fyller man for 150,- kr og det er smekk fult:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.