#1 Skrevet Juni 4, 2008 Bensin nåla mi sluttet helt plutselig å virke. Noen som har erfart dette før? Ingen sikringer har gått. Kommer ikke inn på instrumentene med Vag Com. OBD2 1996 mk3 forresten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2008 Bensin nåla mi sluttet helt plutselig å virke. Noen som har erfart dette før? Ingen sikringer har gått. Kommer ikke inn på instrumentene med Vag Com. OBD2 1996 mk3 forresten. Hadde samme problemet på min stv,byttet enhet i tanken også ble det bra. Kurrant jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2008 Skjedde med meg også, bare og bytte "enheten" som Rudi sier også, sitter nedi tanken. Bare og dra opp, koble av og sette inn ny;) Under lokket i gulvet på bagasjerommet.. Kurant og hente på høggeren for en 50lapp forresten;) Mener den kosta rundt 900kr ny på Møller.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2008 Skjedde med meg også, bare og bytte "enheten" som Rudi sier også, sitter nedi tanken. Bare og dra opp, koble av og sette inn ny;) Under lokket i gulvet på bagasjerommet.. Kurant og hente på høggeren for en 50lapp forresten;) Mener den kosta rundt 900kr ny på Møller.. Like greit å hente fra hugger ja,og husk nye slangeklemmer da de orginale er av pressepå typen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2008 Fantastisk! Tusen takk. Gudene vet å mange ganger jeg har måttet banke på tanken, for å ca regne ut hvor mye bensin jeg har. Eller regne med at det snart er tom tank, så fyller man for 150,- kr og det er smekk fult:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...