#1 Skrevet Juni 4, 2008 Noen som har erfaring med dette ? Vil gjerne ha sterkere lys i fjernlysa, men ikke hvis lyktene smelter. 25w er jo litt varme inni et sånnt lukket rom så er litt skeptisk, og trenger inspill, fra folk som har gjort dette, på om det er en bra løsning. Vil ikke ta noen sjangser ellerno så hvis det er litt sånn bob-bob så venter jeg heller et par uker på 55w pærer.. Bilene jeg eventuelt skal bytte på er 96 a8q og 08 mb vito om noen skulle ha prøvd på en av disse.. Mvh Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 4, 2008 Ikke noe problem, jeg har byttet fra 55w ->80w på min bil. Har kjørt med dette i et halvt år, jeg har ingen dårlige erfaringer med dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 4, 2008 har satt 100w i Passaten nå for å sprite oppfjærnlysene litt...Ser ut til å funke bra det, uten at jeg har noen langtids erfaringer foreløpig. En annen løsning mange bruker for å forbedre lysa er å koble lyktene rett til batteriet, igjennom et rele. Da slipper du strømtap når ledningene opprinnelig må igjennom sikringsboks, brytere, osv. Skal visst gjøre effekten betraktelig bedere. Dette er også helt lovlig i forhold til å sette inn 100W pærer. Leste et sted at nesten 30% av strømmen som skal til pærene bare blir borte på veien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 4, 2008 jeg har dytta 100w i min golf 1 uten at det har skjedd noe så! kjørt med det i sikkert snart 2 mnd=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 4, 2008 Kjørte med 100W på A6`n en hel vinter uten problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...