Spacere. Hvilken dim er TÜV godkjente?

Anbefalte innlegg

Må spacere være skrudd fast for og være tüv godkjente?

eller får man f.eks 5 mm som er godkjente?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de må ikke være skrudd fast. men selve spacerne må være TUV godkjente:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I norge får du ingen Spacere godkjent.

Med eller uten TUV.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I norge får du ingen Spacere godkjent.

Med eller uten TUV.

Joda. Er en sølvfarget a4 her i klubben som er godkjent med spacere i vognkortet. Jeg husker desverre ikke hvilken akkuratt nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda. Er en sølvfarget a4 her i klubben som er godkjent med spacere i vognkortet. Jeg husker desverre ikke hvilken akkuratt nå.

Stemmer dette. er fult mulig å få godkjent med spacere, men da må du i tillegg til spacere med godkjenning ha bolter som økes på lengde med det spaceren er bred. feks. om du har 5mm spacer, må du a bolter som er 5mm lenger en normalt.

H&R har TÜV på alle sine spacere iallefall, og det er vel de beste med hensyn til kvalitet også. Disse er laget til en spesifik bil, feks Audi, da senterhullet er lik som på audi.

Å space ut er egentlig ikke noen god løsning, da det fort kan begynne å riste og spore. Iallefall om du spacer ut framme. Bak merkes det skjeldent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oki. da er det bare og undersøke litt.

Har litt for høyt innpress på felgene jeg skal bruke. De går akkurat nå mens når jeg får på gewinde så blit der fort litt trangt.

Man bør jo helst ikke space ut da men.. Har ikke så mye valg da egentlig. Og det var da jeg tenkte på hva BT kommer til og si.

Sliter sikkert alikevel.:) innpresset er bare 5mm for høyt i forhold til org.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her i stavanger har jeg fått beskjed om det ikke er tillat uansett. ved godkjenning av artec mf felgene jeg hadde på golf rallyen. selv med TUV pappirer.

Også flerne biler jeg har hatt på eu kontroll og har anmerket med felgene ikke står i vognkortet så ikke har fått de godkjent med spacere.

Hærlig når de tydelig vis kan tolke reglene som det passer dem selv

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.