Anbefalte innlegg

Kommer ikke kald luft ut av kjøleanleggett i golfen. Er mer lunka egentlig.. Hører ingen ulyder så forslag til hva det kan være?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke kald luft ut av kjøleanleggett i golfen. Er mer lunka egentlig.. Hører ingen ulyder så forslag til hva det kan være?

det gjorde det aldri i min 99 lupo heller! bare sånn lunka;) tror ikke det var noe galt med den!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må nok bare få fylt på gass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor gjør en det? Møller? Og er det dyrt? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møller er vel siste stedet jeg hadde gått personlig. De fleste som driver med AC og varmepumper kan gjøre denne jobben, også mange uavhenige bilverksteder som gjør dette, og det siste jeg har sett nå er at de forskjellige Vianor-forretningene her i fylket også nå gjør dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke noe sted om du har klimaanlegg, har du det?

Isåfall, om du ikke har det, så trenger det ikke å være noe galt med bilen din med tanke på at det er 30+ varmegrader ute nå. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

leste på vianor ( på rud i bærum) odag at AC gas kan du fylle på fra 1250,- :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller kjør innom en bilopphugger, dem har utstyr til og tømme og fylle, ikke koster det fullt så mye heller. Jeg betalte 300.- men da gjorde jeg hele jobben selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få sjekka hele anlegget.

Er dårlige kompressorer på disse, er et kjent problem at dem ryker.

Jobber selv en god del med varmepumper, og fikk vite via en leverandør av ac-utstyr at det er vanlig med kompressorhavari på vag biler fra siste halvdel av 90 tallet og godt innpå 2000 tallet. Han selger daglig kompressorer til vag biler til ulike verksteder rundt om i landet.

Jeg ble anbefalt å bytte tørkefilter, olje samt å ta en lengre vakumering enn vanlig på min 02 modell, for å være bedre sikret mot havari.

Vet selv om flere slike havarier bare her i lille saltdal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke noe sted om du har klimaanlegg, har du det?

Isåfall, om du ikke har det, så trenger det ikke å være noe galt med bilen din med tanke på at det er 30+ varmegrader ute nå. :)

Har nok ikke det, så gass vel kanskje ikke greia da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.