#1 Skrevet Juni 5, 2008 Nå har jeg sjekket pris på bensinpumpe de fleste steder jeg kan komme på og det laveste jeg kom i pris var 1300 penger. Så ved en tilfeldighet var jeg innom Biltema sine sider for å se etter noen kabelsko og der så jeg at de hadde bensinpumpe til Audi S4/S6 som koster 399,- Lettere sjokket ringer jeg den og spør om dette er noe som passer rett i orginal holder. Fikk da beskjed om at det kunne forekomme avvik. Så spørsmålet er rett og slett om det er noen som har prøvd denne pumpen og hva erfaring dere har gjort dere??? Her er linken til delen: http://www.biltema.no/carparts/carpart_info.asp?iSecId=1573&strCarId=Audi&iItemId=106339&iRelItemId=106328 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2008 Bensinpumpe er en såpass vital del, at det er ikke plassen jeg ville spart penger. Men nå er jo ikke 400kr mer enn at du kan kjøpe og prøve. Og evt bytte den en gang til om det ikke skulle gå bra.. På den andre siden, kan du handle på Møller, og slippe å tenke på pumpe igjen de første årene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2008 Veit om en som bruker den pumpa fra Biltema på sin S4. Var helt lik, passa fint og virker den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2008 Kommer sikkert til å bestille pumpe fra statene... Sammen med releet. Muligens også en coilpack. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...