#1 Skrevet Juni 5, 2008 Er det noen her som skal ta turen oppove til ACR-banen? Jeg skal oppover, drar den 11.juni regner jeg med.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2008 hmm... drar litt mellom acr og rudskogen...vet ikke helt jeg... teit å ha dette på samme helg:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg blir å se der oppe. Drar fra Trondheim Torsdags ettermiddag.. hmm... drar litt mellom acr og rudskogen...vet ikke helt jeg... teit å ha dette på samme helg:( Lett. Skal du kjøre drar du til ACR, skal du se drar du på rudskogen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2008 Flere som kjører på torsdags ettermiddag? Hiver meg kanskje med på en tur der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2008 Vel , er akkurat meldt på kjøring , så hvis bilen holder mål blir det vel et par runder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2008 Vi er to biler som drar på torsdag en gang. Klokkeslett er ikke bestemt ennå. Claus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...