#1 Skrevet Juni 5, 2008 Hei. Holder på med luftfjæring på en 57 Chevrolet Stepside. Mangler div hurtigkoblinger og litt slange. Niplene er rette 1/4" NPT ( tror eg )med hurtigfeste og 1/4" slange. Noen som kan tipse om enkleste plass å få tak i dette?? Kjøpte litt for lite når eg bestilte fra USA.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2008 tess har vell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2008 Bumpe Bumpe*** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2008 Yepp TESS har det du trenger. dog til en litt heftigere pris enn hva det koster i statene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 6, 2008 Ja TESS var første tanken min og, men ser for meg ganske stive priser da..... Ingen andre som er rimeligere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 6, 2008 Tror ikke TESS har den type slange i tomme mål. Tror det kun er mm, da det er mest brukt her i norge. Kan godt være at de har nipplene med NPT gjenger, men BSP er det vanligst. Men om jeg ikke tar helt feil så har enkelte dimensjoner av BSP og NPT samme gjengestigning, så det er faktisk mulig å bruke BSP i NPT gjenger:) (ja jeg selger pneumatikkutstyr og automasjonsløsninger, og tidligere jobbet jeg i TESS;)) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 6, 2008 Allikevel har du ikke d jeg trenger??? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 6, 2008 http://www.ghfittings.no har mye snacks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...