Nye felger til Audi S6 1995 modell

Anbefalte innlegg

Hei,går med planer om å bytte til nye dekk og felg snart.Kjører på 19" RS4 type 2 felger med 215/35 dekker.

Er ett helvete å kjøre på for å si det sånn...

I den anledning håper jeg noen kan poste bilder av sine felger på makan bil/karroseri som jeg har på denne siden,så kansje jeg kan få bestemt meg jeg også...Trenger innspill...: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor et helvette?

Vil du ha mindre dimensjon? 215/35 dekk hørtes lite ut for 19" 235 hadde vel gått på denne

evt 225/40 R18 da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror 18" kansje er mer behagelig å kjørepå...Eller ville kansje 235/35 hjulpet mye??Ikke vet jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 235/35-19" bak og 225/35-19" forran på min. Og er langt fra ett helvette. Faktisk ganske behagelig spør du meg.

 

Disse er forøvrig til salgs hvis det kunne vært av interesse.

_MG_2152.jpg

_MG_2170.jpg

Bilde(076)-2.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om det er forskjell på 215 og 235, Ja! Men kommer an på felgen, men siden den er i 19"

regner jeg med den er 8" bred og da er 225/235et bedre alternativ. Kanskje bedre komfort, men

ikke mindre sporing, det vil da ha noe å si på dekktype. runde kanter osv..

 

Kjører selv på 235/35 19" prøvd både på sportsunderstell og justerbart..

Men også 225/45 17 på begge understellene, og det er understelle som har betydning på komfort,

merker nesten ikke forskjell på hjulene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 15" på vinteren og 18" på sommeren, og eneste forskjellen er at den treffer litt hardere med sommerhjulene. Men nå er jeg vant med å kjøre sakte over humper da bilen min er senket og ganske stiv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd dette sporer litt av nå...kom med bilder da folkens...men vil si at grunn til at 215/35 19 er ett helvete er fordi jeg syns det slår så mye...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd dette sporer litt av nå...kom med bilder da folkens...men vil si at grunn til at 215/35 19 er ett helvete er fordi jeg syns det slår så mye...

 

Da er vel det beste å gå ned til 18" felger for å få mer gummi, eller eventuelt 17" også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen her som har denne bilen,helst med stv,med noen bilder av felgene...Tror jeg skal gå for S8 felgen i 19",eller RS6 felg..

Noen som vet om man får RS6felgen i 19"??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

235/35-19 på 8,5tomms felg. innpress er 32 :)

s6++ kopr.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 235/35-19" bak og 225/35-19" forran på min. Og er langt fra ett helvette. Faktisk ganske behagelig spør du meg.

 

Disse er forøvrig til salgs hvis det kunne vært av interesse.

Det er vel ikke helt heldig med forskjellig rulleomkrets foran og bak på quattro da. Burde vært enten eller.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke helt heldig med forskjellig rulleomkrets foran og bak på quattro da. Burde vært enten eller.......

 

ja, dette tenkte jeg åsså på ..

måtte kjøre en liten stund med 215*45*17 forran og 225*45*17 bak noen dager da jeg hadde punktert et dekk.. fikk tak på 2 stk 225 som en nødløsning til jeg fikk ny felgene.

 

Tror ikke dette er noe særlig bra, da bakhjulene vill rulle noe fortere en forhjulene? og da vill jo bakhjulene dytte, og framhjulene bremse hele tiden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

18" ASA DD1 med 235/40 18, mykt men hardt nok ;)

Audi_S6_Trond_Gundersen.jpg

s6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke senk har du Trond G? Sånn senking vil jeg ha på S4'n! så veldi bra ut:)

 

Til topic: - Ikke de beste bildene. Felgene ser mye bedre ut i virkeligheten. Kjøpt hos Christer på Dekkskift.no.

 

p5280091hi8.th.jpg

 

p5280085la1.th.jpg

 

Dette er 9x18", husker ikke helt dimmen men det er behagelig å kjøre med. Var disse og et sett i 19" å velge mellom for min del og havna på 18" grunnet kjørbarhet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KW :P Vil gjerne justere ned litt til (0,5Cm), men det får jeg ikke tid til før vinteren :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8,5X19 235/35 Nankang NS2 -Org. dempere, Eibach Pro 30mm fjærer

brunattopera.jpg

bergsvns6.jpg

11082007073.jpg

 

8,0x19 245/35 Goodyear Eagle f1 -Koni dempere og fjærer (vet ikke mm, men temmelig lav.)

mass4.jpg

mas2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm var kurrante de...Men tror jeg har bestemt meg..Lurer bare litt på åssen S8 felger er på bilen min

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.