Se her alle som har/har hatt senket Polo 6N/6N2

Anbefalte innlegg

Har fått et aldri så lite problem med Polo´n.. Har senka den litt men så viser det seg at stabstaget foran butter imot karrosseriet.. : klø : Bilder;

DSC00599.jpg

DSC00600.jpg

Har noen av dere som har hatt eller har Polo 6N eller 6N2 som er senket vært borti samme problemet? Har aldri hørt at det skal være noe problem, men det ser da sånn ut.. : bh :: klø :

Finnes det f.eks. andre stag eller noe som egner seg bedre?

På forhånd takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har vært borti dette? : klø : Må da være noen som har hatt lavere Polo enn meg tidligere? er jo ikke sååå lav.. Er det evt forskjell på stabstag på f.eks. 1.0 bensin, GTI og 1.4 TDI? Eller er det likt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på en liten ting: Har Polo 6N samme understell som 3-er Golf ?

Ser ut som det stabstaget kommer sykt høyt egentlig.

Åssen er understellet bak ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åssen det er i forhold til G3 vet jeg ikke.. har ikke undersøkt 3´er så nøye før. Hmm, bak er ikke noe problem.. Men som sakt, så kan ikke jeg sammenligne G3 og Polo :o

Og Btw; så står a-armene foran litt oppover. om det har noe med saken å gjøre. Men det er jo naturlig iogmed at bilen er senket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen flere som har senket Polo her? Hva gjør dere "Polo-luft" gutta da? : klø : For hadde ikke vært mulig å få bilen lavere om det hadde vært luft på den pga at det stopper i staget... ingen som har vært borti detta? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aner ikke hvordan dette er på Polo, men vet att på Golf IV så subber stabstaget i drivakslingen om man senker for mye.

Om dette er ett problem på Polo så vil jeg tro du kan få kjøpt stabstag som passer med senk, eller du kan ta det av å modifisere det litt selv:)

Lykke til :)

Mvh Lars

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På golf IV så får man justerbare armer til stabstaget slik at man kan få dette lenger ned. Ikke umulig man kan få dette til Polo 6N og.

Jeg kan høre men han jeg får senkesett i fra..

De ser slik ut til Golf IV:

show_image_stream.php?bid=99408917&dx=58

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg er klar over at det er sånn på G4, men visste ikke at det var sånn på Polo : klø : Men kan kaskje hende at de justerbare greiene til G4 passer på Polo også? :) Hvor mye lavere blir det på Golf da? tenger ikke vedig mye, men par cm hadde vært tingen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.