#1 Skrevet Juni 5, 2008 På tide å få skifet ut disse, og lurer på hvor man kan få tak i disse billig og greie ? er snakk om skiver og klosser. Noen anbefalinger om type osv mottaes med takk . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2008 ORginalt, fra Autohaus? Eller zimmermann hullborra skiver.. enkle og greier.. med greenstuff... ikke så dyrt heller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2008 greenstuff , hvor får man handlet det ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2008 greenstuff , hvor får man handlet det ? brakes.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2008 mekonomen har brembo skiver og mintex klosser til meget rimelig pris med klubbrabbatt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2008 låner tråden litt da jeg plukket ned bak ista og fant ut at jeg trenger nye kaliptre bak, hvor får jeg de billigst? angående skiver å klosser på mekonomen koster det urabattert ca 900 pr skive og 240 for klossene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...