#1 Skrevet Juni 5, 2008 uff dette er mildt sagt UFATTELIG JÆVLIG! noen av dere har sikkert vært borti å totalvraka/kræsja go'bilen deres! Så om noen av dere har noen gode tips til hva andre ting dere gjør/tenker på rett etter en sånn utforkjøring så spytt ut=) for dette her må være noe av det værste jeg har vært med på, føles ut som jeg har mista min egen unge! går omtrent på veggen her. og til dere som bare skal bare si "driti ut etter idiotkjøring".. så var det faktisk ikke noe spesielt idiotikjøring, bare bitte litt over fartsgrensa.. ps: til dere som er for tøffe til å bruke bilbelte.. bli heller litt mindre tøffe og kast på dere det bilbeltet, for jeg kan skrive under på at det reddet meg ifra å ligge på sykehus en stund! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 5, 2008 Hva har skjedd? går dt bra med deg? bilde evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 5, 2008 og herregud hva skjedde da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 5, 2008 Er alltid kjipt å miste bilen sin, men se på den lyse siden; Du sitter her i (antar jeg) god behold. Biler kan erstattes, det er vanskeligere med mennesker! Håper det ordner seg for deg uansett. Ble bilen kandidat for kondemnering eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 5, 2008 Hva har skjedd?går dt bra med deg? bilde evt? jeg fikk kontra og kjørte over en gigantisk "fortauskant" ca 30cm høy, og da hoppa bilen over og landet et godt stykke bortenfor. men joda jeg har det bra.. bilder kommer snart. og herregud hva skjedde da? tja.. hjulene knakk til hver sin side og skjermer og alt gikk til gokk=/ rart bilen ikke taka.. Er alltid kjipt å miste bilen sin, men se på den lyse siden; Du sitter her i (antar jeg) god behold. Biler kan erstattes, det er vanskeligere med mennesker! Håper det ordner seg for deg uansett. Ble bilen kandidat for kondemnering eller? jepp jeg kom meg hjem på mine egne bein. både jeg og han som satt på gikk det fint med.. men værre med bilen... han fra viking som henta bilen sa at dette var så å si garantert kondemnering.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 5, 2008 men vet noen om jeg kan ta ut ting som et ettermontert på bilen før den blir spiker?(om den blir det) har kostet på bilen ufattelig mange tusen i ettertid i både bilstereo, felger (9000 pr hjul) osv osv.. husket jo ikke å spørre han karen om det før han kjørte avgårde.. var jo helt i panikkverden jeg.. viste ikke hva jeg skulle gjøre av meg=/ (tror noen må flytte denne tråden til offtopic? tror jeg la dette ut på feil sted) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 5, 2008 Ta kontakt med forsikringselskapet ditt ASAP og be om å få ta ut ting du har satt inn som ellers ikke blir erstattet. Det er uansett de som avgjør når/om bilen skal gå i spikerpressa, ingen andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 5, 2008 trist. Er ingen god følelse og vrake bil. Når jeg krasja var eneste tanken i hodet mitt hvordan det gikk med bilen. Og alle sa denn var like hel. Menn alt rasa da jeg fikk MMS bilde når jeg lå på skehuset dagen etter. Og når jeg komm ut i Bt halen og såg bilen. Menn fant ut at det var bare og begynne og kjøre så fort som muligt i gjenn for og ikkje få noe angst eller noe. Og kjøpte bil med det samme for og ha noe annet og fokusere på. Og hente ut ting fra bilen får du vertfall lov til vist denn står i Bt sin test hall(vanligt etter ulykke) Jeg drog ut all sterio og slikt etter min ulykke. Sorry for off topic. håper det går bra Og lykke til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 5, 2008 Jeg har nettopp vraket gamlebilen min (brann i ledningsnettet++), og fikk ta ut stereoanlegg og felger. Det var ikke noe problem i det hele tatt ifølge mitt forsikringsselskap (Gjensidige). Bare byttet til noen stålfelger jeg hadde liggende. Kanhende du må sette inn en eller annen billig cd-spiller eller noe om de er vrange, de sa det egentlig skulle sitte en i bilen min, men det var ikke så nøye siden bilen skulle vrakes uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 6, 2008 Så det var din bil ja, så den på Hydroen på Vinterbro siden vikingbilen var innom for å hjelpe et ANNET klubbmedlem (nei, ikke meg). Ser veldig ut som kondemnering etter det jeg kunne se i alle fall. Kondolerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 6, 2008 Sto der sammen Håkon jeg også.. Så IKKE fin ut nei!! Kondolerer: mad : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 6, 2008 Først så må jeg si at dette var kipt å høre: gråter :. Håper du får kjøpt vraket tilbake fra forsikrings selskapet. det gjore ikke jeg etter at jeg vraket gullet mitt, og angret som en unge etter på da jeg hadde lagt en god del tid, penger og deler ned i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 6, 2008 Så bilen din ble dratt opp fra skråningen i kveld, og er ikke sikkert det er SÅ ille. Girkassa og muligens bunnpanna er gåen (i verste fall også motoren) noen bærearmer og dempere og litt andre ymse understellsdeler, samt frontfanger. Skaden må overstige 60% av bilens markedsverdi for at den skal bli kondemnert, men spørs hva forsikringsselskapet sier til din forklaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 6, 2008 Ta kontakt med forsikringselskapet ditt ASAP og be om å få ta ut ting du har satt inn som ellers ikke blir erstattet. Det er uansett de som avgjør når/om bilen skal gå i spikerpressa, ingen andre. får lov å ta ut tingene mine.. måtte bare vente litt=) trist. Er ingen god følelse og vrake bil. Når jeg krasja var eneste tanken i hodet mitt hvordan det gikk med bilen. Og alle sa denn var like hel.Menn alt rasa da jeg fikk MMS bilde når jeg lå på skehuset dagen etter. Og når jeg komm ut i Bt halen og såg bilen. Menn fant ut at det var bare og begynne og kjøre så fort som muligt i gjenn for og ikkje få noe angst eller noe. Og kjøpte bil med det samme for og ha noe annet og fokusere på. Og hente ut ting fra bilen får du vertfall lov til vist denn står i Bt sin test hall(vanligt etter ulykke) Jeg drog ut all sterio og slikt etter min ulykke. Sorry for off topic. håper det går bra Og lykke til neida.. ingen OT =) er godt å høre hvordan andre har hatt det etter en smell Jeg har nettopp vraket gamlebilen min (brann i ledningsnettet++), og fikk ta ut stereoanlegg og felger. Det var ikke noe problem i det hele tatt ifølge mitt forsikringsselskap (Gjensidige). Bare byttet til noen stålfelger jeg hadde liggende. Kanhende du må sette inn en eller annen billig cd-spiller eller noe om de er vrange, de sa det egentlig skulle sitte en i bilen min, men det var ikke så nøye siden bilen skulle vrakes uansett. okej=) fikk lov å hente ut ting som stereo og andre "løse" deler.. men var lite populært å ta av ting på s3'n som var ettermontert på selve bilen som feks andre lys osv.. Så det var din bil ja, så den på Hydroen på Vinterbro siden vikingbilen var innom for å hjelpe et ANNET klubbmedlem (nei, ikke meg). Ser veldig ut som kondemnering etter det jeg kunne se i alle fall. Kondolerer. jepp det var den.. var viking ifra vinterbro som henta den... =/ jepp ble ganske sikkert kondemnert... Sto der sammen Håkon jeg også.. Så IKKE fin ut nei!! Kondolerer: mad : nei det var et kjipt syn!.. spesielt akkurat når jeg var ferdig med å finpusse på de små tinga som mangla på bilen.. Først så må jeg si at dette var kipt å høre: gråter :.Håper du får kjøpt vraket tilbake fra forsikrings selskapet. det gjore ikke jeg etter at jeg vraket gullet mitt, og angret som en unge etter på da jeg hadde lagt en god del tid, penger og deler ned i bilen. jah utrolig kjedelig.. har lagt noen timer i den bilen ja.. og ikke minst penger( som jeg regner med at jeg ikke får igjen) men jeg har kasko.. så vil vell ordne seg håper jeg.. Så bilen din ble dratt opp fra skråningen i kveld, og er ikke sikkert det er SÅ ille. Girkassa og muligens bunnpanna er gåen (i verste fall også motoren) noen bærearmer og dempere og litt andre ymse understellsdeler, samt frontfanger. Skaden må overstige 60% av bilens markedsverdi for at den skal bli kondemnert, men spørs hva forsikringsselskapet sier til din forklaring. du gjorde det ja:P mange som stod å så på eller? fra holtung ellerno? tja.. ble faktisk en del.. han ifra møller sa en ca 10 min på den og regna på det og sa ca 200 000.. før han og takstmann ifra forsikringa skal ta en ordentlig taksering på den snart. var vist girkassa og bærearmer og forstilling osv osv osv som gikk til gokk.. og frontfanger.. men tror motor og resten av karroseri gikk bra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 8, 2008 er det noen som vet hvor lang tid slike saker tar hos forsikringsselskapet før dem kommer med et svar`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 8, 2008 Vis det er din feil så tar det desverre lang tid, dette har eg fått inntrykk av og spesielt vis polti er innblandet ,og du har fått ein annmelelse mot deg. Då skal forsikringsselskapet først finne utav hvor uaksom kjøringa var, og eventuelt hvor mye avkorting du får på forsikringsummen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 9, 2008 ok takk=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 9, 2008 Utrolig trist!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...