fjerne bulker med tørris og CO2

Anbefalte innlegg

Jeg skal bruke CO2 for å få rettet opp en bulk i døra mi, fikk beskjed om å prøve det for en stund siden. Men ikke tatt meg tid til å få kjøpt en boks med CO2 enda. Noen som har en "standard forretning" man kan dra å få kjøpt CO2 på boks, så kan jeg teste det i morgen/dag.

Tviler man får ett "aldri vært bulk der" resultat, men bare man får bulken litt bort, er det jo bedre enn å betale masse masse penger, om man ikke vil ha en helt strøken bil da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. tørris

Fikk vite av naboen som tidligere har jobbet på Industribehov/tools at det er mulig å bestille derfra, men at det ikke er lagervare. Ellers kan man høre med andre som selger gass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal bruke CO2 for å få rettet opp en bulk i døra mi, fikk beskjed om å prøve det for en stund siden. Men ikke tatt meg tid til å få kjøpt en boks med CO2 enda. Noen som har en "standard forretning" man kan dra å få kjøpt CO2 på boks, så kan jeg teste det i morgen/dag.

Tviler man får ett "aldri vært bulk der" resultat, men bare man får bulken litt bort, er det jo bedre enn å betale masse masse penger, om man ikke vil ha en helt strøken bil da.

Kjøper bare en boks med "Duster" eller hva det heter. ser ut som en boks med crc. Pass på å holde flaska opp ned! Finnes mange plasser

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøper bare en boks med "Duster" eller hva det heter. ser ut som en boks med crc. Pass på å holde flaska opp ned! Finnes mange plasser

Virker som du har testet dette.. funker det? Og i hvilke type butikker får man kjøpt "duster"?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som du har testet dette.. funker det? Og i hvilke type butikker får man kjøpt "duster"?

Skulle også gjerne visst dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får jo frysespray som er en god del kaldere enn CO2/tørris, men det koster littegrann mer, da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

co2 brannslukningsapparat e ikkje så dyrt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse boksene med "duster" Selges på biltema og elektro butikker. Slike trykkluft på boks greier. Disse er drevet av co2, og er jævlig kalde hvis du holder de opp ned. Koster vel 50 kroner eller no på biltema...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tørrismetoden så litt mer trygg ut.. Men betyr dette at jeg kan fjerne alle parkeringsbulkene mine?? :D

Er sykt imponert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tørrismetoden så litt mer trygg ut.. Men betyr dette at jeg kan fjerne alle parkeringsbulkene mine?? :D

Er sykt imponert

Hadde vært saker hvis dette fungerer på parkeringsbulker. Hva er det med folk som ikke klarer å åpne dører uten å bulke bilen ved siden av?

Muligens Seat'er er ekstra utsatt: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har pådratt meg et lite asteroidebelte på ene sida av bilen :( det skal jeg få vekk!

Hvis ikke bruker jeg tørris PÅ de som lager parkeringsbulker.

Men jeg har hatt inntrykket av at Seat-biler får lettere bulker. Brodern sin gamle leon fikk bulk av lett bris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Genialt.... dette skal jeg huske på....

Får kjøpt som nevnt sånne trykkluftbokser på biltema.. Hadde en slik en, og den blei sinnsyk kald når jeg holdt den opp ned... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm,,, men fungerer co2 på småebulker,slik som dem som ble vist på tøris filmen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nesten sånn jeg er frista til å teste litt på en dør med tørr-is........

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ta bilder eller filme da ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette må prøves. bare lakken ikke sprekker:)

hvem er det som selger tørr-is?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coop Elektro selger en sort sprayboks med noe som heter Airspray Cleaning, kjøpte en slik idag til bulkerettingsformål.

Veldig kald hvis en snur boksen ja: eek :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tørri får man kjøpt hos aga.. eller eventuelt hydro

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Coop Elektro selger en sort sprayboks med noe som heter Airspray Cleaning, kjøpte en slik idag til bulkerettingsformål.

Veldig kald hvis en snur boksen ja: eek :

Du prøvde det ikke ut?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du prøvde det ikke ut?:)

Nope, men skal gjøre det så fort jeg får tid, til helgen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser i kommentarene på den CO2 videoen, at CO2 spray er til litt større bulker, for små bulker som parkeringsbulker bruk tørr is. Men hvor får man tak i det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser i kommentarene på den CO2 videoen, at CO2 spray er til litt større bulker, for små bulker som parkeringsbulker bruk tørr is. Men hvor får man tak i det?

tørri får man kjøpt hos aga.. eller eventuelt hydro

Selv lurer jeg på om jeg skal få madammen til å svinge innom AGA idag og kjøpe med litt tørris. Har fått 3 stygge parkeringsbulker som jeg veldig gjerne skulle hatt bort. Hvis ho får tak i skal jeg prøve å få tatt bilder/filme hvor godt dette funker på min bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eiva i sarpsborg selger hvertfall tøris, og de er en yara forhandler...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og konklusjonen er at det funker? skade vel ikke å prøve? tenker på at lakken sprekker lettere hvis den er kald så vidt jeg vet hvert fall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.