Anbefalte innlegg

Noken som formeininger om desse to? Er det nødvendig med v3 på vei eller er det helst til bane kjøring?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har V2, og jeg synes det holder lenge til vei/ litt bane kjøring. Det sitter meget godt til veien med bra dekk.

Nå har jeg ikke justert den helt på det stiveste heller og synes den er meget stiv å fin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mener å huske at inox line v3 er beregnet for banekjøring

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

prisdifferansen mellom v.2 og v.3 var så liten at jeg valgte v.3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kv2 : Høydejusterbart og uavhengig justerbart dempertrykk (rustfrittstål)

Kv3 : Konstruert for banekjøring. høyde-,trykk- og kompresjonsjusterbart (rustfrittstål)

 

For de alle fleste vil Kv2 være det beste alternativet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kv2 : Høydejusterbart og uavhengig justerbart dempertrykk (rustfrittstål)

Kv3 : Konstruert for banekjøring. høyde-,trykk- og kompresjonsjusterbart (rustfrittstål)

 

For de alle fleste vil Kv2 være det beste alternativet.

 

Men det er no sånn at v3 kan du justere slik at det tilsvarer v2 vell?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det kan du:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps: Ingen av KW setta er rustfritt stål.. (så..ja, blir feil å kalle det stainless steel) Det er bare en legering som blir lagt på ;)

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps: Ingen av KW setta er rustfritt stål.. (så..ja, blir feil å kalle det stainless steel) Det er bare en legering som blir lagt på ;)

 

Mvh

 

Hææææ? Ka faen, rusta dei over tid då?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ruster ikke, nei. Hadde akkurat av settet jeg har på A6-en, kjørt med det i tre år, og ikke en rustflekk. Ser helt ut som nytt. Alt av gjenger er helt fine, må bare passe på å rengjøre før man begynner å justere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite spørsmål, er ikke KW var.3 best og bruke på quattro? siden da får du justert camber`n bak så du slipper og bruke opp dekka på slitasje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, er samme teknologi. KW har nok bare fått tak i et galvanisert merke og testa det opp i mot.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite spørsmål, er ikke KW var.3 best og bruke på quattro? siden da får du justert camber`n bak så du slipper og bruke opp dekka på slitasje?

 

Har ingen betydning. Du får ikke justert mer eller mindre camber bak med v3, det er kun trykkjustering i tillegg på v3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ville du anbefalt da Lars Olav? variant 2 eller 3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt avhengig av bruken. Jeg har variant 3 på min A4, men dette blir for stivt til vanlig bruk, synes jeg. Det er mer egnet som et baneoppsett, og det er derfor jeg har dette. Jeg har prøvd å justere det mykere, men synes fremdeles det er vel stivt for gatebruk. Variant 2 har jeg på A6-en, og synes dette er det mest perfekte balansen mellom komfort og sport som jeg har prøvd. Fast, men behagelig over humper. Problemet med sammenligningen min er at A6-en er tyngre, og muligens passer bedre til fjærene slik at den blir mer behagelig.

 

Ser du har en A4, og hvis du ikke skal bruke bilen på bane noe særlig, ville jeg gått for v2. Prisforskjellen opp til v3 er ikke stor, men du har ikke bruk for det hvis det er til vanlig gatebruk, så lite vits i å legge igjen den tusenlappen bare for å få v3.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det nok var.2 skal nok ut på banen med bilen men får se :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En annen sak kan jo være, hvor ekstreme felger skal du ha på? Mine felger er litt "på kanten", smalt over en fartshump igår, ingenting subba.. med et mykere oppsett hadde nok både det ene og det andre tatt i både karosseri og asfalt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tenkt til og ha på 18"-19" på bilen.. skal ikke være for lav heller.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps: Ingen av KW setta er rustfritt stål.. (så..ja, blir feil å kalle det stainless steel) Det er bare en legering som blir lagt på ;)

 

Mvh

Dette var nytt for meg hvertfall..INOXLINE serien til KW er rustfritt?..:)

Men til 80/S2 er vel fjærbeina kun galvaniserte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ps: Ingen av KW setta er rustfritt stål.. (så..ja, blir feil å kalle det stainless steel) Det er bare en legering som blir lagt på ;)

 

Mvh

 

Da er det vel veldig lite her i verden som er i rustfritt stål: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.