Noen i Norge som tar inn HTN felger?

Anbefalte innlegg

Som topic sier, noen som gjør det?

Eller er det noen i klubben som vet om hvor det er best å kjøpe hen?

Takker for svar!

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøp direkte?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke kjøp direkte?

Er kanskje det beste det, men tanker på frakt å slike ting.. Blir kanskje billigere uansett.. Hvis jeg bestemmer meg for å handle felger av de så bestiller jeg nok rett fra de..

Mye blir frakt på 4 felger ca?

Takk for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sist jeg vurderte og bestille fra Tyskland, mente de at frakt for 4 felger ville havne på ca 100 euro... Og moms på felgene da:/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Både for mine 18" og mine 20" kom frakten på 130 euro til Strømstad. 13" kom på 56 euro tror jeg, men de var ekstremt lette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 80 EUR med GLS nå for 3 dager siden, nå ligger de på tollkontoret i oslo. Spennede å se hvor lang tid de bruker denne gangen på å tolle de. Forrige gang med et barnesete km det til norge ca 25 februar og jeg fikk hentelapp 15 mai eller noe. : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes jo ikke avskrekkende ut.. Bestiller evt i vinter så jeg har da god tid med tanke på tollen.. Vi får se.. Takk for svar alle mann!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes jo ikke avskrekkende ut.. Bestiller evt i vinter så jeg har da god tid med tanke på tollen.. Vi får se.. Takk for svar alle mann!

I dag fikk jeg levert felgene på døra av postmannen, om du ikke regner med helga, så tok det 3 dager å få de hit fra tyskland med GLS. Og for 80EUR må jeg si at det er utrolig bra service fra GLS sin side! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du skal ha noen sjans til å få tak i de før neste sesong så ville jeg startet tidlig:p de kara er ikke lettest i verden å få taki;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse, jeg bestilte HTN i høst når jeg var i tyskland. de er vanskelige å nå frem til over tlf og mail med mindre du er en kløper på tysken. engelsken dems er latterlig dårlig. om det ikke haster, så bestill f.eks på essen messa til høsten. det skal jeg atter en gang gjøre. koster ca 100euro i frakt til sverige og omlag det samme til norge.

inkl produksjon og leveringstid så har du felgene ca 4-9uker etter betaling..

men billig, billigere og billigst er vel nærmest bare å glemme.. felgene deres er kostbare

på nettsidene står prisen "fra", det er masse tillegg å boltre seg i vettu ;)

http://htn-felgen.de

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lasse, jeg bestilte HTN i høst når jeg var i tyskland. de er vanskelige å nå frem til over tlf og mail med mindre du er en kløper på tysken. engelsken dems er latterlig dårlig. om det ikke haster, så bestill f.eks på essen messa til høsten. det skal jeg atter en gang gjøre. koster ca 100euro i frakt til sverige og omlag det samme til norge.

inkl produksjon og leveringstid så har du felgene ca 4-9uker etter betaling..

men billig, billigere og billigst er vel nærmest bare å glemme.. felgene deres er kostbare

på nettsidene står prisen "fra", det er masse tillegg å boltre seg i vettu ;)

http://htn-felgen.de

Kanskje ikke så dumt å bestille fra Essen da.. Fikk du frakta di hjem, eller hentet du de i Sverige? Hehe, har sett på sidene deres, og vet det blir dyrt:o

Masse ga du for rennsport hjula? Send det på Pm hvis du ikke vil ha det ut her..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje ikke så dumt å bestille fra Essen da.. Fikk du frakta di hjem, eller hentet du de i Sverige? Hehe, har sett på sidene deres, og vet det blir dyrt:o

Masse ga du for rennsport hjula? Send det på Pm hvis du ikke vil ha det ut her..

ferdig levert her i norge,med de options jeg valgte og inkl frakt og mva så blir prisen omlag 21000,-

så kan du da spare inn litt på å hente i sverige osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.