Hva slags dempere anbefales til H&R senkefjører?

Anbefalte innlegg

Ser ut til at orginaldemperne mine trengs å byttes snart...Har senket A6`n med H&R sine 40/40 fjører.

Hva anbefales å bruke sammens med dette settet til vanlig bruk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at orginaldemperne mine trengs å byttes snart...Har senket A6`n med H&R sine 40/40 fjører.

Hva anbefales å bruke sammens med dette settet til vanlig bruk?

Jeg ville valgt Bilstein sprint dempere, må vel være de beste demperne jeg har hatt, men litt dyrere en andre, koster vel ca 1500/stk. Blir dette igjen på nye bilen, om jeg ikke kjøper justerbart istedet, da også Bilstein.

Andre er sikkert fornøyd med andre merker og vil sikket anbefale det. : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

KONI trykkjusterbare er vell igrunn også en slager og bruke..... har aldri brukt disse selv men hørt en rekke folk som bruker dem....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Hvem er det som har best priser på blistein da? Noe som lønner seg å kjøpe fra E-bukta?

Hva heter dempere på tysk egentlig?:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pass på å kjøpe dempere til org. sportsunderstell bare:)Org sp. understell senker jo 2 cm , så da får du dempere som " passer" mye bedre til din senka bil.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilstein sprint demperne er kortere og er laget for kortere fjærer. Og passer perfekt til 40mm senk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.