#1 Skrevet Juni 6, 2008 Ser ut til at orginaldemperne mine trengs å byttes snart...Har senket A6`n med H&R sine 40/40 fjører. Hva anbefales å bruke sammens med dette settet til vanlig bruk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2008 Ser ut til at orginaldemperne mine trengs å byttes snart...Har senket A6`n med H&R sine 40/40 fjører. Hva anbefales å bruke sammens med dette settet til vanlig bruk? Jeg ville valgt Bilstein sprint dempere, må vel være de beste demperne jeg har hatt, men litt dyrere en andre, koster vel ca 1500/stk. Blir dette igjen på nye bilen, om jeg ikke kjøper justerbart istedet, da også Bilstein. Andre er sikkert fornøyd med andre merker og vil sikket anbefale det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 6, 2008 KONI trykkjusterbare er vell igrunn også en slager og bruke..... har aldri brukt disse selv men hørt en rekke folk som bruker dem.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 6, 2008 Ok. Hvem er det som har best priser på blistein da? Noe som lønner seg å kjøpe fra E-bukta? Hva heter dempere på tysk egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2008 Lønners seg vel egentlig å kjøpe fra usa nå pga dollarkursen. Gå inn her først for å finne delenummer på det du trenger: http://www.carparts-cat.com/webkat.asp?SID=0811911491088034018012&ROOT=1 Så kan du gå på bilstein.com og der ligger det en del linker til forhandlere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2008 Pass på å kjøpe dempere til org. sportsunderstell bare:)Org sp. understell senker jo 2 cm , så da får du dempere som " passer" mye bedre til din senka bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 7, 2008 Bilstein sprint demperne er kortere og er laget for kortere fjærer. Og passer perfekt til 40mm senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...