#1 Skrevet Juni 6, 2008 Jepp da er jeg kommet meg på plass i Elverum camping. Turen over fjellet gikk meget fint og det var minimalt med trafikk, er glad jeg valgte å kjøre kl 0800 i dag tidelig:). Og hytta jeg har fått er meget bra. Så nå venter jeg bare på at resten av gjengen som kommer sent i kveld: vinke :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 6, 2008 Men det høres bra ut du:) Hadde vært kult om jeg kunne vært med på dette i år, men det gikk ikke...... Håper dere får en fin helg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 8, 2008 Ooog der var jeg hjemme igjen etter en meget vellykket helg. med mye morro på campen og flotte å gromme biler på våler banen, samt at jeg fikk kjørt bilen på banen i varmen gjore at dette ble en meget så vellykket første gangs treff for min del. Så jeg kan trykt annbefale dette til dere andre som lurer på å dra neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...