#1 Skrevet Oktober 12, 2004 Europris har kommet med en 12V muttertrekker til 399,-. Er det noen som har prøvd denne, og har noen tilbakemeldinger til oss som bor uten kompressor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 12, 2004 vet bare at det meste jeg har prøvd av deres verktøy har fungert dårlig "slagdrill" til 199.- slaget var dog ikke merkbart. men for all del, er vel bare å prøve den, fungerer den ikke så lever den tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 12, 2004 Opprinnelig postet av Kjetil Guldhaug vet bare at det meste jeg har prøvd av deres verktøy har fungert dårlig "slagdrill" til 199.- slaget var dog ikke merkbart. men for all del, er vel bare å prøve den, fungerer den ikke så lever den tilbake. Det med "slagdrill" er det flere som ta seg i skinnet for 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2004 Stort sett får du hva du betaler for. Kvalitet koster litt mer, rett og slett fordi det er verdt litt mer! Men alt til sitt bruk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2004 Ingen som har prøvd denne altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2004 Lønner seg alltid å betale litt ekstra for verktøy.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2004 Opprinnelig postet av Lars Mæhle Lønner seg alltid å betale litt ekstra for verktøy.... Takk, vet det. Ikke det jeg lurer på heller.. Jeg spør om noen faktisk har prøvd den.. Selvfølgelig er trekkere til kr 5000,- bedre enn denne.. Men har du tips til noen andre som har liknende produkter? (dette er ikke batteritrekker, men 12V-ledning til å sette på bilbatteri) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...