#1 Skrevet Juni 7, 2008 hei, hvor får jeg tak i listverk til rs2, de som er midt på døra. En annen plass en møller, regner med de er dyre. Noen som vet om de nedre listene passer alle audi 80 som har lister. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 9, 2008 Mener att e har dei listene.Men du må sveise igjen hullene som dei org listene som du har no sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2008 de som er midt på døra er jo bare limt på eller? har de også klips? de nedre listene har klips og bare skyver de innpå. Der jeg lurte på om RS2 listene passet bolt on. De er av stivere plast enn de vanlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2008 bare limt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2008 Mine lister som er midt på døra har muttere på innsiden av døra!.. Er en S2 da men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2008 rs2 er kun limt såda er det vel ikke samme på s2 og rs2 da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2008 Men listene på skjermen er feste på innsiden av skjermen på alle unntatt rs2 da.Er 2 hull på hver skjerm som må tettest. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 14, 2008 akkurat, så de standard 80 listene har feste på skjermene. Det var faen. Vel vel, får sveist det igjen om ikke annet. Eller finne på noe lurt:) Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...