#1 Skrevet Juni 7, 2008 hvordan får en ut speil glasset i en rs2 speil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2008 mest sannsynlig må du kjøre speilet helt over, så du får en glippe. Bruk f.eks pakningsskrape og legg noe mykt rundt den, så inn i glippa for så å vippe av glasset. Skulle gjort det på mine også, men tør ikke:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2008 hvis det er likt som på andre audi så er det bare å svinge det helt inn, da skal du få tak bak ytterkanten med fingra også lirke litt så kommer det. Må ta i litt mer enn man har lyst til men vær forsiktig, for den er visst ganske skjør den mekanismen bak der. Selv har jeg gjort dette 4-5 ggr. på min uten at den har tatt skade. Både på org. speila, og facelift s8-speila jeg har nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2008 På mine RS2 speil så er det et hull på undersida. Der er det et hjul med tagger som du skal snu på for å løsne speilet!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 8, 2008 mest sannsynlig må du kjøre speilet helt over, så du får en glippe. Bruk f.eks pakningsskrape og legg noe mykt rundt den, så inn i glippa for så å vippe av glasset.Skulle gjort det på mine også, men tør ikke:D hvis det er likt som på andre audi så er det bare å svinge det helt inn, da skal du få tak bak ytterkanten med fingra også lirke litt så kommer det. Må ta i litt mer enn man har lyst til men vær forsiktig, for den er visst ganske skjør den mekanismen bak der. Selv har jeg gjort dette 4-5 ggr. på min uten at den har tatt skade. Både på org. speila, og facelift s8-speila jeg har nå. Neineinei, gutter.... Var slik jeg ødelagde ene speilet når jeg hadde rs2 speil på cabrioleten. Det er som Thomas sier.. Under speilet er det et hull som du må stikke et lite flattjern inni for å skyve dem taggene som er der til ene siden.. Denne saken går rundt hele speilet innvendig og løyser speilet hele veien... da er det bare å vippe det ut, helt enkelt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 8, 2008 Neineinei, gutter.... Var slik jeg ødelagde ene speilet når jeg hadde rs2 speil på cabrioleten.Det er som Thomas sier.. Under speilet er det et hull som du må stikke et lite flattjern inni for å skyve dem taggene som er der til ene siden.. Denne saken går rundt hele speilet innvendig og løyser speilet hele veien... da er det bare å vippe det ut, helt enkelt.... takk for alle svar, men det var nokk dette som stemte jah;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...