#1 Skrevet Juni 7, 2008 Vil dette ta borti noe sted innover på golf 3 med justerbart senkesett? Håper på RASKT svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 7, 2008 Jupp disse må normalt spaces ut for å gå klar gewinde (gewindemutter) eg hadde 9x16ET 25 på min vento å de måtte spaces ut 3mm. Knekken i hjulbuene må uansett bøyes/valses opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 7, 2008 Jupp disse må normalt spaces ut for å gå klar gewinde (gewindemutter) eg hadde 9x16ET 25 på min vento å de måtte spaces ut 3mm. Knekken i hjulbuene må uansett bøyes/valses opp hvordan gewinde hadde du? Har vært ute å målt litt på min her kjappt nå.. og det virker som det skal kunne gå akkuratt.. jeg har kw1.. Når jeg målte så traff 17" felgen nøyaktig i riktig høyde for å måle mot felgkanten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 7, 2008 Eg hadde fk silverline på min.. tviler sterkt på att det går klar med ET30 men du kan jo ha flaks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 7, 2008 har dette jeg, må space 15-16mm forran når skruen ligger bak felgen bak går det bra.. dette er vmaxx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 7, 2008 da har jeg vært å prøvd en felg både forran og bak. Bak så har jeg ca 2mm klaring til innfestninga på demperen og fjæra mi. Og forran så må det spaces ut litt hvis jeg skal senke mer enn 1cm til for da kommer skruen i veien.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...