#226 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg sier bare "Visa pattarna!!!" Vet ikke helt hva som skjedde her, men det ser ut som Anders sier "Glem det kjerring" og hun svarer "da tar jeg en Tuborg": 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Juni 10, 2008 Hvem trenger å dra på BugRun pga strippestang når man har ræisingjekk utlånt fra Buddha (Tema) Racing? Sondre har fortsatt ikke vasket seg PeDal i særdeles vant positur (vi begynner å bli litt lei av den nå...) - på vei bort til festen på plassen lørdag. Vi måtte jo ha en sitte-ned-og-drikke-pause... Mens andre benyttet pausen til annen "kos" Yeah! Installerte og klar for en skikkelig fest! Sa jeg real fest...? Nåååååh... Kose på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Juni 10, 2008 er jeg full eller er det dobbelt og trippelt opp av bildene dine renate? Beklager OT Hehe, nei det er nok ikke det.. Roger som har knipset serie bilder bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Juni 10, 2008 Hvor finner jeg tråd med de premierte bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Juni 10, 2008 Hvor finner jeg premieringstråden? Den finner du her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=38168 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Juni 10, 2008 Kvalheim ræising Helt CANON!! Kristoffers forsøk på å åpne pilsen mot bordkanten endte med en diiiger flis - for pilsen... Jah, det va no lurt jah! My ber med boksøl, sjø Å så blide! (Å, så sjarmerende...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Juni 10, 2008 Det tok litt av jah Linselus # 1 Linselus # 2 Hm. Ole etter (se bildet lenger opp, der har han faktisk REN trøye) Mens Kluge er stolt over den nye genseren sin... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Juni 10, 2008 Haha Ole du er og blir Mesteren på Treff fyll.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Juni 10, 2008 fler bilder herfra: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Juni 10, 2008 noen til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Juni 10, 2008 enda fler: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Juni 10, 2008 siste jeg har av utstillinga: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Juni 10, 2008 Ole etter (se bildet lenger opp, der har han faktisk REN trøye) Du Ole, du Ole Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Juni 10, 2008 Ingen som har bilder av S4en min på banen da? Svart B5 Avant med SD reg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Juni 10, 2008 Og jeg vil gjerne etterlyse bilder av Passaten min, den hvite, høye. Var der kun på Søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Juni 10, 2008 Da har jeg triksa og miksa litt og laget en tråd der dere som ikke var på treffet kan fortsette den meningsløse diskusjonen om porschene på bana helt til jeg blir lei og låser den:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=125080 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Juni 10, 2008 Møller-gutta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Juni 10, 2008 Mine dårlige bilder fra banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Juni 10, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Juni 10, 2008 Og Peoples choice VW: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...