#276 Skrevet Juni 12, 2008 Ingen bilder av min fra utstillingen eller Tyder på at jeg må bygge den litt anerledes hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#277 Skrevet Juni 12, 2008 Noen bilder fra fruen. Har bare bladd fort gjennom så mye variert kvalitet her. Men noe er da brukbart. http://s170.photobucket.com/albums/u257/Kong-Erik/VACN%20VAALER%2008/?start=0 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#278 Skrevet Juni 12, 2008 Ingen bilder av min fra utstillingen eller Tyder på at jeg må bygge den litt anerledes hehe evt ut på bane med den: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#279 Skrevet Juni 12, 2008 evt ut på bane med den: rolleyes Tja, hjelper ikke stort. Jeg kjørte 58 runder på lørdag, og har så langt sett ett bilde av meg. Hadde håpet på noen flere, men har vel for anonym og kjedelig bil, er jeg redd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#280 Skrevet Juni 12, 2008 Er det noen her som tok bilde av bilen min. audi s6 sort met m 19" uten rails. Det var også masse rot inne i bilen. Beklager for det da når en stiller ut bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#281 Skrevet Juni 12, 2008 evt ut på bane med den: rolleyes Skulle egentlig det. Men fikk problemer med stabstag/drivaksling som kom i kontakt, så turte ikke kjøre på bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#282 Skrevet Juni 12, 2008 Tja, hjelper ikke stort. Jeg kjørte 58 runder på lørdag, og har så langt sett ett bilde av meg. Hadde håpet på noen flere, men har vel for anonym og kjedelig bil, er jeg redd. Hjelper ikke med værsting bil heller. Eneste noen har tatt av min er følgende : parkert bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#283 Skrevet Juni 12, 2008 Ingen bilder av min fra utstillingen eller Tyder på at jeg må bygge den litt anerledes hehe Jooda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#284 Skrevet Juni 12, 2008 Er det noen her som tok bilde av bilen min. audi s6 sort met m 19" uten rails. Det var også masse rot inne i bilen. Beklager for det da når en stiller ut bilen. Ingen bilder av min fra utstillingen eller Tyder på at jeg må bygge den litt anerledes hehe Dere leser tråden får dårlig gutta. Har bilde av begge bilene deres i fotoalbumet som jeg har linket til TO ganger allerede. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#285 Skrevet Juni 12, 2008 Tja, hjelper ikke stort. Jeg kjørte 58 runder på lørdag, og har så langt sett ett bilde av meg. Hadde håpet på noen flere, men har vel for anonym og kjedelig bil, er jeg redd. ooooooooooog reg nr er? (starten på det værtfall:) ) Btw MR Helge.. Du har jo ikke spurt meg om jeg hadde bilde av bilen:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#286 Skrevet Juni 12, 2008 har jammen meg noen til eg:p © Arnstein Sperstad Flere bilder bli klare i løpet av de neste dagene: rolleyes Har veldig mange forespørsler på PM og:p Men bare fortsett og spørr;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#287 Skrevet Juni 12, 2008 Reg. nr mitt var ZENDI.NO. Startnummer 51. Svart A4. Hvis du har bilder, så hadde det vært morsomt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#288 Skrevet Juni 12, 2008 Ingen bilder av min fra utstillingen eller Tyder på at jeg må bygge den litt anerledes hehe Og jeg tipper jeg må begynne å vaske bilen\eller bli ferdig med den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#289 Skrevet Juni 12, 2008 Og jeg tipper jeg må begynne å vaske bilen Tror det ja! hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#290 Skrevet Juni 12, 2008 Reg. nr mitt var ZENDI.NO. Startnummer 51. Svart A4. Hvis du har bilder, så hadde det vært morsomt. jeg fant noen forferdelig dårlige bilder av bilen din.. mn legger ut de ut alievel:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#291 Skrevet Juni 12, 2008 Noen som har bilde av en Rød Coupe Quattro da ? Hvite Comp hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#292 Skrevet Juni 12, 2008 Er det noen her som tok bilde av bilen min. audi s6 sort met m 19" uten rails. Det var også masse rot inne i bilen. Beklager for det da når en stiller ut bilen. Gratulerer med treffets FETESTE C4 Må virkelig si jeg likte denne bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#293 Skrevet Juni 12, 2008 Noen som "forbarma" seg over bilen min da selv om den sto gjemt bort hele treffet ?? Grå met. Passat 3BG stv med oppned skilt og Brabus-alu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#294 Skrevet Juni 13, 2008 Ganske utrolig å tenke på all motstand mot å slippe til VW luftkjølte på VACN-treffene når man ser disse bildene... Hvilken ustillingsklasse stilte denne i?! VW Passat "kitcar"? Her har man også noen "kitcars"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#295 Skrevet Juni 13, 2008 Ganske utrolig å tenke på all motstand mot å slippe til VW luftkjølte på VACN-treffene når man ser disse bildene... Hvilken ustillingsklasse stilte denne i?! VW Passat "kitcar"? Her har man også noen "kitcars"... Og siden når ble det ulovlig å møte opp på treff for å se på? Kan da ikke stille som krav at alle tilskuerne også skal ha Vw eller Audi for at de skal få lov til å komme å se? Siden bildet er tatt på lørdag, er det ikke noe utstilling, men parkering. Og de to Porschene har du sikkert fått med deg at er instruktørbiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#296 Skrevet Juni 13, 2008 Og siden når ble det ulovlig å møte opp på treff for å se på? Kan da ikke stille som krav at alle tilskuerne også skal ha Vw eller Audi for at de skal få lov til å komme å se? Siden bildet er tatt på lørdag, er det ikke noe utstilling, men parkering. Og de to Porschene har du sikkert fått med deg at er instruktørbiler. Tehe Tenker jeg fikk satt noen sinner i kok på fredagsmorran Var egentlig ment som en flåsekommentar som kontra på en kommentar om en MB trekkbil som var på en av bildene i Bug Run bildetråden Relax, take a chillpill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#297 Skrevet Juni 13, 2008 Hvilke frontlykter er det som står på denne bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#298 Skrevet Juni 13, 2008 standard A6/S6 lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#299 Skrevet Juni 13, 2008 standard A6/S6 lykter. Ok! De så bare veldig mørke ut innvendig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#300 Skrevet Juni 13, 2008 A6/S6 lykter med sort innmat. Samme som jeg har på min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...