Bilder og film fra Våler 7-8. juni 2008

Anbefalte innlegg

A6/S6 lykter med sort innmat.

Samme som jeg har på min.

 

Hjemmesnekra innmat eller får man nå kjøpt sort innmat?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får kjøpt nye med sort innmat :) , selger de i norge også :)

 

Mangla jo bare Rails den C4 , så hadde den vært knall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjemmesnekra innmat eller får man nå kjøpt sort innmat?

 

Ble voldsomt til OT, men de er iallfall å få kjøpt her http://www.lion-tuning.de

audi_a6_c4_klar_gross.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ganske utrolig å tenke på all motstand mot å slippe til VW luftkjølte på VACN-treffene når man ser disse bildene...

 

Hvilken ustillingsklasse stilte denne i?! : rolleyes VW Passat "kitcar"?

115_G.jpg

 

QUOTE]

 

Noe av de råeste orginal bilene jeg så på treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som "forbarma" seg over bilen min da selv om den sto gjemt bort hele treffet ?? Grå met. Passat 3BG stv med oppned skilt og Brabus-alu

 

Hvorfor skal du ha bilder av bilen din av andre, når den har bare stått stille hele helgen? Du kan jo ta så mange bilder du bare vil selv... Er noe annet med dem som etterlyser på bane..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du ha bilder av bilen din av andre, når den har bare stått stille hele helgen? Du kan jo ta så mange bilder du bare vil selv... Er noe annet med dem som etterlyser på bane..

 

Greit da kryper jeg til korset selv. Har sittet og ventet på bilder av bilen min men det kommer vist ikke.

Forbi pitt lane hang det jo folk over rekkverket omtrent hver runde. Det gjorde det jo på hauen bak kaffeteriaen også. Men hittil har det bare kommet 3-4 bilder av bilen min. Ja jeg vet den er kjip nå uten styling: gråter : men fortsatt interesant å få bilder av den:o

 

 

Som jeg skrev til Jone på MSN i går. Alle syter over at C4 karoseriet er så mye finere orginalt og det er en skam å sette på seidel styling. Ja greit det. Nå har jeg bygget den tilbake til orginal. Men når den var stylet kom det minst 20-30 bilder av bilen etter hvert eneste banetreff. Nå er den orginal og jeg har sett 3-4 bilder av den: gråter : Bekrefter bare hva jeg alltid har sakt at C4 er en KJIP bil orginal.

 

Men for all del. Det er bare å overbevise meg med at den er interesant med å pøse på med bilder. : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original S4 B5 avant er tydeligvis også gørr kjedelig å se til:p Eller kanskje så rå at folk glemte å ta bilder:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du ha bilder av bilen din av andre, når den har bare stått stille hele helgen? Du kan jo ta så mange bilder du bare vil selv... Er noe annet med dem som etterlyser på bane..
Var ikke den eneste bilen som stod stille helge helga da,så mange som for rundt å knipset. Men jeg får be om unnskyldning for at jeg spør om bilder da : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Original S4 B5 avant er tydeligvis også gørr kjedelig å se til:p Eller kanskje så rå at folk glemte å ta bilder:p

 

Neida, slapp av BT jeg tok bilde av den :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bilder av bilen din Knut-Erik.. de kommer, bare få ork og sette med ned og redigere og rezise litt bilder igjen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer bildene dere, gutterrrr

 

Vler.jpg

 

Vler2.jpg

 

Vler3.jpg

 

Vler4.jpg

 

Vler5.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit da kryper jeg til korset selv. Har sittet og ventet på bilder av bilen min men det kommer vist ikke.

Forbi pitt lane hang det jo folk over rekkverket omtrent hver runde. Det gjorde det jo på hauen bak kaffeteriaen også. Men hittil har det bare kommet 3-4 bilder av bilen min. Ja jeg vet den er kjip nå uten styling: gråter : men fortsatt interesant å få bilder av den:o

 

 

Som jeg skrev til Jone på MSN i går. Alle syter over at C4 karoseriet er så mye finere orginalt og det er en skam å sette på seidel styling. Ja greit det. Nå har jeg bygget den tilbake til orginal. Men når den var stylet kom det minst 20-30 bilder av bilen etter hvert eneste banetreff. Nå er den orginal og jeg har sett 3-4 bilder av den: gråter : Bekrefter bare hva jeg alltid har sakt at C4 er en KJIP bil orginal.

 

Men for all del. Det er bare å overbevise meg med at den er interesant med å pøse på med bilder. : haha :

 

 

Jeg hadde kun med videokameraet, men har da fått med noe av kjøringen din på tape. : klø :

 

Ps. allt ligger på YouTube og linkene ligger postet litt tidligere i denne tråden.: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal du ha bilder av bilen din av andre, når den har bare stått stille hele helgen? Du kan jo ta så mange bilder du bare vil selv... Er noe annet med dem som etterlyser på bane..

 

Problemet ditt da? Er da vel alltid artig å se sin egen bil på et bilde andre har tatt! Tok bilde av bilen din jeg Pål! Fancy skiltløsning :P

 

DSC_0258.jpg?t=1213474059

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig et par bilder fra Søndagens kjøring... Jeg har ikke redigert på noen måte, bare justert størrelsen.

 

IMG_8208Medium-vi.jpg

 

IMG_8231Medium-vi.jpg

 

IMG_8237Medium-vi.jpg

 

IMG_8244Medium-vi.jpg

 

IMG_8257Medium-vi.jpg

 

IMG_8263Medium-vi.jpg

 

IMG_8293Medium-vi.jpg

 

IMG_8302Medium-vi.jpg

 

IMG_8308Medium-vi.jpg

 

IMG_8317Medium-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_8327Medium-vi.jpg

 

IMG_8334Medium-vi.jpg

 

IMG_8338Medium-vi.jpg

 

IMG_8372Medium-vi.jpg

 

IMG_8380Medium-vi.jpg

 

IMG_8393Medium-vi.jpg

 

Jada Andreas, jeg tar bilde! : smil :

 

Image1-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

morsomt at noen likte bilen min da. Front lyktene er kjøpt i Trondheim hos lykter.no kosta vel runt 4000 tusen for komplett med blinklykter. Bilen er lakkeret i carbon sort met ikke org . Lakken er faktisk fra MB sitt sortement. Jobber på karosseriverksted fikk lakken billig, synes selv at denne fargen kler bilen . TAKKER ALLE SOM VAR PÅ VÅLER FOR ETT KJEMPE TREFF. kommer vel til tilbake neste år igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet ditt da? Er da vel alltid artig å se sin egen bil på et bilde andre har tatt! Tok bilde av bilen din jeg Pål! Fancy skiltløsning :

 

Ja det lurer jeg å på?? Ikke alle som har bil for å kjøre på bane da,men like artig hver gang andre tar bilder!!! Blir aldri det samme om du tar bilde selv. Å er du selv dårlig til å ta bolde,er det bestandig artig når noen tar bilde med skikkelig kamera,og ikke minst hvis de kan å ta bilde;)

 

Å ja greit at man kan kjøre med den bilen man ar på slike treff,men for min del ser jeg ikke artigeten i det,så lenge jeg ikke har bil med motor.

 

And by the way.... enkelte intresserer seg mere for utstillin enn banekjøring elller omvendt og finner det like gøy å se utstillings bilder som bane bilder:);): smil ::evil:

 

men nokk OT!!

 

Bilen din var flott Pål,vært artig å sett den med styling;) Husk du fikser ikke bil for andre,men for deg selv,så har ikke noe betydning hva andre mener,så lenge du like bilen din selv;) :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe bilene mine vil du nok ALDRI se med styling ;) Blir nok alltid med noen spesielle felger og detaljer som bare kjennere legger merke til. Man ser det er noe spesielt men ikke helt hva det er med det samme. Å hive på flere kilo med plast å glassfiber får andre gjøre :) Var forøvrig et kjempeartig treff!!! Gleder meg til neste treff allerede :) All ære til dere som går å knipser bilder av biler som står vekkgjemt også hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe,,, bilen din vart nokk lakt merke til likevel...er ikke så mye som skal til;) grunnen til at vi har den så godt i minne var for skilte ditt:) lo godt jeg da jeg passerte;) Ja treffet var mega gøy...!! Perfekt,så mye ros til dem som har lakt så mye energi for å få dette til for oss andre i klubben!!!

 

hadde jeg bare sluppet alle myggstikkene hadde det vært strøken istede for perfekt:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var et utroli flott treff:) savne denna helga alt jeg! hadde det utroli morro og utroli hyggelige folk alle steder! Takk for ei flott helg alle!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja var et utroli flott treff:) savne denna helga alt jeg! hadde det utroli morro og utroli hyggelige folk alle steder! Takk for ei flott helg alle!

 

bra sagt, denne helgen var ikke like spennende nei;)

skulle vært vacn helg hver helg : haha ::bs::tilber::venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje det er noen som har tatt noen bilder av bilen min også..? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart det er noen som har tatt bilder av bilen din! Den var jo fet.. Spesielle specs på dekka var det og!

 

DSC_0083.jpg?t=1213527012

 

DSC_0084.jpg?t=1213527085

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fett :D Takk takk :) Ja, det er ikke dekker en ser hver dag egentlig.. Eller.. jeg gjør jo det da.. : rolleyes

Men hadde et bitte lite håp om en liten dekk/felg premie siden dette (kanskje) er Norges første sett av denne dimmen, men er kanskje for sjelden til at den blir lagt merke til også :o

 

Bare å legge ut flere bilder om noen har : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.